- zegar + wskazówka z obrazu daje nam kod 90min - za donicą kartka - po odwzorowaniu kwadracików z szablonu jak się przyjrzymy to pomiędzy zarysowują się liczby - to kod 250 - ludzika sadzamy na fotel po kliknięciu w obraz z kwadracikami i teraz mamy wszystkie kolory do skrzynki - koń pomarańcz motyl na obrazie - zielony duch ze skrzynki - biały echo serce - granatowe - klucz do miksera i wkładamy tam ludzika aby uzyskać masę do gwiazdki - to mi się nie podobało
- w drugim pokoju widzimy cyfry które po zgaszeniu światła kryją wyrazy odpowiadające tym liczbom
2671 = OGIEŃ - FIRE 0687 = KŁAMCA - LIAR 3891 = PIECZ - BAKE 3574 = PALENIE - BURN a więc kod 9604 = SUSZARNIA -KILN który wpisujemy do brązowego pudełka na półce - po włączeniu kompa musimy mamy podpowiedź do przycisków z kierunkami a więc 3 x lewo jako WWW i środek dół - prawo - góra dół - prawo - dół - środek góra - prawo - lewo - dół - środek - zdobywając konia szachowego przechodzimy do następnego pokoju - drzwi obok kontaktu i gramy w szachy hahahaaaa!!!!! - teraz zostaje nam ustawić pola na komputerku - lewy dolny - prawy dolny i prawy góra - przechodzimy w ciemności przez korytarz i musimy znaleźć szablon z białym koniem - ustawiamy go jak widzieliśmy na monitorze ... fajna gra ale końcówka coraz bardziej mi się nie podoba ..... po zdobyciu klucza kierujemy się cały czas w lewo do drzwi wyjściowych ... gra nie do końca dopracowana , musimy chwilami klikać w przedmioty aby ukazała się strzałka bo zanika ...
- zegar + wskazówka z obrazu daje nam kod 90min - za donicą kartka
OdpowiedzUsuń- po odwzorowaniu kwadracików z szablonu jak się przyjrzymy to pomiędzy zarysowują się liczby - to kod 250
- ludzika sadzamy na fotel po kliknięciu w obraz z kwadracikami i teraz mamy wszystkie kolory do skrzynki - koń pomarańcz
motyl na obrazie - zielony
duch ze skrzynki - biały
echo serce - granatowe
- klucz do miksera i wkładamy tam ludzika aby uzyskać masę do gwiazdki - to mi się nie podobało
- w drugim pokoju widzimy cyfry które po zgaszeniu światła kryją wyrazy odpowiadające tym liczbom
OdpowiedzUsuń2671 = OGIEŃ - FIRE
0687 = KŁAMCA - LIAR
3891 = PIECZ - BAKE
3574 = PALENIE - BURN
a więc kod 9604 = SUSZARNIA -KILN który wpisujemy do brązowego pudełka na półce
- po włączeniu kompa musimy mamy podpowiedź do przycisków z kierunkami
a więc 3 x lewo jako WWW i środek
dół - prawo - góra
dół - prawo - dół - środek
góra - prawo - lewo - dół - środek
- zdobywając konia szachowego przechodzimy do następnego pokoju - drzwi obok kontaktu i gramy w szachy hahahaaaa!!!!!
- teraz zostaje nam ustawić pola na komputerku - lewy dolny - prawy dolny i prawy góra
- przechodzimy w ciemności przez korytarz i musimy znaleźć szablon z białym koniem - ustawiamy go jak widzieliśmy na monitorze ... fajna gra ale końcówka coraz bardziej mi się nie podoba .....
po zdobyciu klucza kierujemy się cały czas w lewo do drzwi wyjściowych ...
gra nie do końca dopracowana , musimy chwilami klikać w przedmioty aby ukazała się strzałka bo zanika ...