- mam parę przedmiotów - szczotka na zegarze - używamy ją z boku sofy mamy kod- to nie cyfry a literki do skrzyneczki - zegar ustawiamy według podpowiedzi z książki - O - 10 △ - 5 i ◊ - 3 - przedmioty stawiamy na półce jako odpowiedniki kształtem z drugiej strony - klucz używany na podłodze pod drzewkiem - latarka używana pod regałem z przedmiotami - zapalamy w kominku + obcęgi - obcęgami ucinamy gałązkę z drzewka - łom używany na sofie , wyciągamy zawiasy a za kanapą skrzynka
- podpowiedź do skrzyneczki z kratki w kominku , ciemniejsze romby - klucza używamy na tej samej skrzyneczce za kanapą - klucz do śrub na zegar + tabliczka z boku sofy - gałązka służy jako rogi jelenia a promień wskaże nam punk do pokrętła - mamy drabinę - w suficie kratka - kluczem zamykamy kłódkę i wydłużamy ją na kształt haka aby pociągnąć za uchwyt i teraz możemy skorzystać z drabiny
- we włazie znajdujemy sznur i śrubokręt do ostatniej śruby w tabliczce z boku sofy - sprawdzamy tabliczkę w item - wchodząc po drabinie klikamy nad klapą i do góry jest jeszcze jedna lokacja z okrągłymi deklami - klikamy dwa przyciski w skrzyni według tabliczki , na jednej stronie mamy prawe - 146 a lewe 28573 - pokrętło nakładamy na klapę włazu - po napuszczeniu wody spuszczamy przekładnię a w jednym z otworów za kratą rogi dla jelenia i mamy nowy promień - pokrętłem kręcimy według dekli które widzieliśmy we włazie ,zwracamy też uwagę ile jest w nich prętów - wracamy do włazu , puszczamy wodę a reszta wiadoma ... świetna gra i grafika cudowna , dobrze że od czasu do czasu załapiemy się na coś konkretnego ... super :))
- mam parę przedmiotów - szczotka na zegarze - używamy ją z boku sofy mamy kod- to nie cyfry a literki do skrzyneczki
OdpowiedzUsuń- zegar ustawiamy według podpowiedzi z książki - O - 10
△ - 5 i ◊ - 3
- przedmioty stawiamy na półce jako odpowiedniki kształtem z drugiej strony
- klucz używany na podłodze pod drzewkiem
- latarka używana pod regałem z przedmiotami
- zapalamy w kominku + obcęgi
- obcęgami ucinamy gałązkę z drzewka
- łom używany na sofie , wyciągamy zawiasy a za kanapą skrzynka
- podpowiedź do skrzyneczki z kratki w kominku , ciemniejsze romby
OdpowiedzUsuń- klucza używamy na tej samej skrzyneczce za kanapą
- klucz do śrub na zegar + tabliczka z boku sofy
- gałązka służy jako rogi jelenia a promień wskaże nam punk do pokrętła - mamy drabinę
- w suficie kratka
- kluczem zamykamy kłódkę i wydłużamy ją na kształt haka aby pociągnąć za uchwyt i teraz możemy skorzystać z drabiny
- we włazie znajdujemy sznur i śrubokręt do ostatniej śruby
OdpowiedzUsuńw tabliczce z boku sofy - sprawdzamy tabliczkę w item
- wchodząc po drabinie klikamy
nad klapą i do góry jest jeszcze jedna lokacja z okrągłymi deklami
- klikamy dwa przyciski w skrzyni według tabliczki , na jednej stronie mamy prawe - 146 a lewe 28573
- pokrętło nakładamy na klapę włazu
- po napuszczeniu wody spuszczamy przekładnię a w jednym z otworów za kratą rogi dla jelenia i mamy nowy promień
- pokrętłem kręcimy według dekli które widzieliśmy we włazie ,zwracamy też uwagę ile jest w nich prętów
- wracamy do włazu , puszczamy wodę a reszta wiadoma ...
świetna gra i grafika cudowna , dobrze że od czasu do czasu załapiemy się na coś konkretnego ... super :))
tzn dekle mamy lewe i prawe ... kręcimy wg ilości prętów w deklach od góry na dół wg poziomów
OdpowiedzUsuńnareszcie nie głupie klikadło -
OdpowiedzUsuńfajna!
Ja również się zgadzam ... szkoda że ostatnimi czasy tak mało tych gier ... 🌷 🌷 🌷
Usuńzgadzam się z Panią w całej rozciągłości - pozdrawiam serdecznie przy okazji , cmok!
OdpowiedzUsuń