➥ z kostki usuwamy kwadraty tak aby pasowały do skrzyneczki -> po włożeniu młotek ➥ zabieramy kostkę i starając się wyciągnąć jak najwięcej środkowy bolec dopasowujemy do drzwi ➥ kompas + zegary to podpowiedź do klikania -> księżyc - księżyc - kropla - ptak - księżyc - kwiat - - kropla - ptak ➥ Kod na korytarzu z obrazkami -> musi zacząć od strzałki i postępujemy zgodnie ze wskazówką czarnych i białych figur na ścianie, nie licząc tych, które są zablokowane , obok białej mamy różową łapkę białe - białe - czarne - białe - czarne - czarne - białe
➥ w książce podpowiedź - rybie ości to klikanie w rogi obrazu + ślady 4------ 2 6 5-------1 3 ➥w lewo mamy tabelkę z ośćmi ( patrz kreski) na mapie kreślimy cyrklem i teraz mamy podpowiedź do skrzyni .. po przeliczeniu 70 a więc na lewym przycisku wklepujemy 5 kresek i dwie - mamy klucz ➥ teraz włączamy przyciski w skrzyni - kolejność pod rybą na podłodze - za kotarą - za kotem - w skrzyni - pod rybą
➥ na dole znów ustawiamy kostkę, musi być z otworem w środku, przesuwamy do góry -> po włożeniu wpada światło + w skrytce na klucz podpowiedź ➥ nakładamy ser na patyk i dajemy na górze kotu w łapki ➥ padające światło wskazuje na ości .. to klikanie w globus lewo - prawo ... ➥ piórko do plecaka i odleciałam jako ptak czy nietoperz .. niby fajna gierka ale chwilami miałam dość ...
➥ z kostki usuwamy kwadraty tak aby pasowały do skrzyneczki -> po włożeniu młotek
OdpowiedzUsuń➥ zabieramy kostkę i starając się wyciągnąć jak najwięcej środkowy bolec dopasowujemy do drzwi
➥ kompas + zegary to podpowiedź do klikania ->
księżyc - księżyc - kropla - ptak - księżyc - kwiat - - kropla - ptak
➥ Kod na korytarzu z obrazkami -> musi zacząć od strzałki i postępujemy zgodnie ze wskazówką czarnych i białych figur na ścianie, nie licząc tych, które są zablokowane , obok białej mamy różową łapkę
białe - białe - czarne - białe - czarne - czarne - białe
➥ w książce podpowiedź - rybie ości to klikanie w rogi obrazu + ślady
OdpowiedzUsuń4------ 2 6
5-------1 3
➥w lewo mamy tabelkę z ośćmi ( patrz kreski) na mapie kreślimy cyrklem i teraz mamy podpowiedź do skrzyni .. po przeliczeniu 70 a więc na lewym przycisku wklepujemy 5 kresek i dwie - mamy klucz
➥ teraz włączamy przyciski w skrzyni - kolejność pod rybą na podłodze - za kotarą - za kotem - w skrzyni - pod rybą
➥ na dole znów ustawiamy kostkę, musi być z otworem w środku, przesuwamy do góry -> po włożeniu wpada światło + w skrytce na klucz podpowiedź
OdpowiedzUsuń➥ nakładamy ser na patyk i dajemy na górze kotu w łapki
➥ padające światło wskazuje na ości .. to klikanie w globus lewo - prawo ...
➥ piórko do plecaka i odleciałam jako ptak czy nietoperz ..
niby fajna gierka ale chwilami miałam dość ...