wtorek, 1 kwietnia 2014

Ena April Fools Day Escape


21 komentarzy:

  1. Anonimowy14:14

    witam moze ktos wie jak szukac tych przedmiotow

    OdpowiedzUsuń
  2. przeszedłem ....chętnie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  3. masz już łopatę ?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:39

    nie a gdzie ja znalesc

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:39

    wiem gdzie kopac

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:43

    i co z tym zegarem

    OdpowiedzUsuń
  7. musisz zobaczyc w itemie kod ktory jest na kartce i pozniej tak ustawiac godziny na zegarze klikajac po kazdym ustawieniu cyfry w kolka na gorze zegara

    OdpowiedzUsuń
  8. musza Ci zmienic kolor na zielony

    OdpowiedzUsuń
  9. łopatę masz w widoku z rzeźbą , a kopiesz w widoku z ławką ... kursor Ci pokaże gdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:55

    dzieki ale dalej nie mam lopaty

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawo od rzeżby w oddali ....w tym lasku

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:59

    dzieki mam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:02

    a co z tymi zebam na masce

    OdpowiedzUsuń
  14. zębami ....policz je , to 2cyfrowy kod

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:03

    jestes

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15:06

    jak je liczyc

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15:07

    jest ich duzo chyba jestem jakas tepa

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:11

    mam dzieki

    OdpowiedzUsuń
  19. dalej to już chyba prościzna ....

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak sobie dzisiaj ta gra .. ale łopaty bym w życiu nie znalazła bo mnie łapka tylko na rzeźbę przenosiła ... reszta łatwa ✿✿”

    OdpowiedzUsuń