- wykres na ścianie z czerwonymi gwiazdkami do trzech przycisków - drzwi od celi można zamknąć - na ziemi różowy klucz oglądamy go w item - ząbki do przycisków lewo - prawo - ściereczka + spray używana na napisach cyfr - dwa kubki łączymy w item i używamy na dużym przycisku obok drzwi - w nowym pomieszczeniu za grzejnikiem szpikulec - używamy go na piłce w szafie - stolik z kartami + obraz z kartą dzwonka - patrz gdzie żółty przycisk i w tej kolejności musimy patrzeć na karty dzwonka zaczynając od wartości 1 jako AS a kończąc na 8 i mamy ciąg klikania w rogi obrazu - śrubokręt używamy nad łóżkiem w celi...
- kartę aktywujemy w kompie - trzy figury - kod 7129 te cyfry widzieliśmy w kalendarzu , na zegarze etc... kod wpisujemy do drzwi - następny pokój - regał z białymi i czarnymi drzwiczkami do zaznaczenia przycisków 3x3 na drzwiach szafy - wsuwając je wzrokowo do środka dadzą nam kolory cz b b cz x b sz cz sz - skrzyneczkę musimy przyłożyć do klucza który wisi na drzwiach obok - na kluczu z czaszką musimy ustawić ząbki z numerami drzwi 2011 i 2012 - dwójka to duży ząbek 0 puste a 1 mały i możemy teraz otworzyć skrzynię pod drzwiami - w nowej celi odkręcamy kratkę nad łóżkiem i mamy szablon - skrzynię z item stawiamy w pokoju z monitorami pod ścianą - przestawiamy przełącznik i zaglądamy do drugiego monitora - czerwona piłeczka na monitorze to wskazówka do klikania w cztery czerwone przyciski - klucz do śrub używamy pod biurkiem w celi z zieloną szafką i przechodzimy do poprzedniej celi a w szufladzie biurka coś znajdziemy
- pokrętło mocujemy pod prysznicem i patrzymy na lustro + nakładamy szablon - to jest szyfr do kłódki przy zielonej szafce - klucz do ostatnich drzwi dużej szafy - parasolem sięgamy po buteleczkę pod łóżkiem w pierwszej celi - zawartość buteleczki wylewamy na pustą kartkę - kartka z imionami + imiona na szafach + monitor Paul = 8 - chodzi o brakującą cyfrę w szeregu liczb pod każdym imieniem i mamy kod do czerwonej skrzyni na ścianie - 2645 - mając toporek uderzamy w ścianę - punkt ze zdjęcia - toaleta obok pryszniców - klucz do szarej skrzynki na ścianie - spuszczamy wajchę .... - ściągamy z drzwi tabliczkę - exit - i obsypujemy piachem który jest usypany pod drzwiami - wbijamy kod i jesteśmy na zewnątrz - od bałwanka kartka i mamy jedno z trzech zakończeń ...
- kartka z kwiatkiem jest podpowiedzią do klikania w drzwi regału znajdującego się w łazience - wiaderko dla bałwanka - drugie zakończenie .... KLIKANIE W REGAŁ
- wracamy aby nabrać wodę pod prysznicem i polewamy nią bałwanka - kartka z drzewkiem to droga do przejścia i to już KONIEC!!!!!!!!!!! świetna gra ... super ....
- wykres na ścianie z czerwonymi gwiazdkami do trzech przycisków
OdpowiedzUsuń- drzwi od celi można zamknąć - na ziemi różowy klucz oglądamy go w item - ząbki do przycisków lewo - prawo
- ściereczka + spray używana na napisach cyfr
- dwa kubki łączymy w item i używamy na dużym przycisku obok drzwi
- w nowym pomieszczeniu za grzejnikiem
szpikulec - używamy go na piłce w szafie
- stolik z kartami + obraz z kartą dzwonka - patrz gdzie żółty przycisk i w tej kolejności musimy patrzeć na karty dzwonka zaczynając od wartości 1
jako AS a kończąc na 8 i mamy ciąg klikania w rogi obrazu
- śrubokręt używamy nad łóżkiem w celi...
- kartę aktywujemy w kompie - trzy figury - kod 7129 te cyfry widzieliśmy w kalendarzu , na zegarze etc... kod wpisujemy do drzwi - następny pokój
OdpowiedzUsuń- regał z białymi i czarnymi drzwiczkami do zaznaczenia przycisków 3x3 na drzwiach szafy - wsuwając je wzrokowo do środka dadzą nam kolory
cz b b
cz x b
sz cz sz
- skrzyneczkę musimy przyłożyć
do klucza który wisi na drzwiach obok
- na kluczu z czaszką musimy ustawić ząbki z numerami drzwi 2011 i 2012 - dwójka to duży ząbek 0 puste a 1 mały
i możemy teraz otworzyć skrzynię pod drzwiami
- w nowej celi odkręcamy kratkę nad łóżkiem i mamy szablon
- skrzynię z item stawiamy w pokoju z monitorami pod ścianą - przestawiamy przełącznik i zaglądamy do drugiego monitora
- czerwona piłeczka na monitorze to wskazówka do klikania w cztery czerwone przyciski
- klucz do śrub używamy pod biurkiem w celi z zieloną szafką i przechodzimy do poprzedniej celi a w szufladzie biurka coś znajdziemy
- pokrętło mocujemy pod prysznicem i patrzymy na lustro + nakładamy szablon
OdpowiedzUsuń- to jest szyfr do kłódki przy zielonej szafce
- klucz do ostatnich drzwi dużej szafy
- parasolem sięgamy po buteleczkę pod łóżkiem w pierwszej celi
- zawartość buteleczki wylewamy na pustą kartkę
- kartka z imionami + imiona na szafach + monitor Paul = 8 - chodzi o brakującą cyfrę w szeregu liczb pod każdym imieniem i mamy kod do czerwonej skrzyni na ścianie - 2645
- mając toporek uderzamy w ścianę - punkt ze zdjęcia - toaleta obok pryszniców
- klucz do szarej skrzynki na ścianie - spuszczamy wajchę ....
- ściągamy z drzwi tabliczkę - exit - i obsypujemy piachem który jest usypany pod drzwiami
- wbijamy kod i jesteśmy na zewnątrz - od bałwanka kartka i mamy jedno z trzech zakończeń ...
- kartka z kwiatkiem jest podpowiedzią do klikania w drzwi regału znajdującego się w łazience
OdpowiedzUsuń- wiaderko dla bałwanka - drugie zakończenie ....
KLIKANIE W REGAŁ
- wracamy aby nabrać wodę pod prysznicem i polewamy nią bałwanka
OdpowiedzUsuń- kartka z drzewkiem to droga do przejścia i to już KONIEC!!!!!!!!!!!
świetna gra ... super ....