wtorek, 21 grudnia 2021

Gatamari - Empty Prison


 

5 komentarzy:

  1. - wykres na ścianie z czerwonymi gwiazdkami do trzech przycisków
    - drzwi od celi można zamknąć - na ziemi różowy klucz oglądamy go w item - ząbki do przycisków lewo - prawo
    - ściereczka + spray używana na napisach cyfr
    - dwa kubki łączymy w item i używamy na dużym przycisku obok drzwi
    - w nowym pomieszczeniu za grzejnikiem
    szpikulec - używamy go na piłce w szafie
    - stolik z kartami + obraz z kartą dzwonka - patrz gdzie żółty przycisk i w tej kolejności musimy patrzeć na karty dzwonka zaczynając od wartości 1
    jako AS a kończąc na 8 i mamy ciąg klikania w rogi obrazu
    - śrubokręt używamy nad łóżkiem w celi...

    OdpowiedzUsuń
  2. - kartę aktywujemy w kompie - trzy figury - kod 7129 te cyfry widzieliśmy w kalendarzu , na zegarze etc... kod wpisujemy do drzwi - następny pokój
    - regał z białymi i czarnymi drzwiczkami do zaznaczenia przycisków 3x3 na drzwiach szafy - wsuwając je wzrokowo do środka dadzą nam kolory
    cz b b
    cz x b
    sz cz sz
    - skrzyneczkę musimy przyłożyć
    do klucza który wisi na drzwiach obok
    - na kluczu z czaszką musimy ustawić ząbki z numerami drzwi 2011 i 2012 - dwójka to duży ząbek 0 puste a 1 mały
    i możemy teraz otworzyć skrzynię pod drzwiami
    - w nowej celi odkręcamy kratkę nad łóżkiem i mamy szablon
    - skrzynię z item stawiamy w pokoju z monitorami pod ścianą - przestawiamy przełącznik i zaglądamy do drugiego monitora
    - czerwona piłeczka na monitorze to wskazówka do klikania w cztery czerwone przyciski
    - klucz do śrub używamy pod biurkiem w celi z zieloną szafką i przechodzimy do poprzedniej celi a w szufladzie biurka coś znajdziemy

    OdpowiedzUsuń
  3. - pokrętło mocujemy pod prysznicem i patrzymy na lustro + nakładamy szablon
    - to jest szyfr do kłódki przy zielonej szafce
    - klucz do ostatnich drzwi dużej szafy
    - parasolem sięgamy po buteleczkę pod łóżkiem w pierwszej celi
    - zawartość buteleczki wylewamy na pustą kartkę
    - kartka z imionami + imiona na szafach + monitor Paul = 8 - chodzi o brakującą cyfrę w szeregu liczb pod każdym imieniem i mamy kod do czerwonej skrzyni na ścianie - 2645
    - mając toporek uderzamy w ścianę - punkt ze zdjęcia - toaleta obok pryszniców
    - klucz do szarej skrzynki na ścianie - spuszczamy wajchę ....
    - ściągamy z drzwi tabliczkę - exit - i obsypujemy piachem który jest usypany pod drzwiami
    - wbijamy kod i jesteśmy na zewnątrz - od bałwanka kartka i mamy jedno z trzech zakończeń ...

    OdpowiedzUsuń
  4. - kartka z kwiatkiem jest podpowiedzią do klikania w drzwi regału znajdującego się w łazience
    - wiaderko dla bałwanka - drugie zakończenie ....
    KLIKANIE W REGAŁ

    OdpowiedzUsuń
  5. - wracamy aby nabrać wodę pod prysznicem i polewamy nią bałwanka
    - kartka z drzewkiem to droga do przejścia i to już KONIEC!!!!!!!!!!!
    świetna gra ... super ....

    OdpowiedzUsuń