- kod do sejfu to czerwone kropki na górze ich układ układ nanosimy na 4 przyciski które w połączeniu kresek tworzą cyfry - 278 - z dwóch szablonów mamy koło zębate które łączymy z tym na ścianie i mamy układ wskazówek - lewa góra - lewy dół - prawa góra - zielona wskazówka + USB do maszyny - mamy klucz - wkrętarkę używamy na drzwiach z A B C D i mamy wartości - spray na drzwi i mamy podpowiedź - teraz możemy przejść do następnego pomieszczenia używając skopiowanej tabliczki - podpowiedź do rombów to śmigiełka i tak klikamy do sejfu - L L P L P P - śrubokrętem odkręcamy śrubki na tabliczce z wykresem i mamy podpowiedź do kompa - zeskanowana bryła jest podpowiedzią do szuflady biurka L L P L P -
- łączymy części krążka - odkurzacz zarysowuje ślady ale też uzyskamy cyfry w odbiciu lustrzanym do bryły - składamy dwie części USB i wkładamy do kompa a pod bryłę wkładamy śmigiełko - w pierwszym pokoju musimy to śmigiełko zeskanować w maszynie używając USB - śmigiełka do drona i możemy zabrać kartkę z półki - kartka do kopiarki i wycinamy drzwi - na wyciętym kawałku na odwrocie są też literki a więc mamy podpowiedź z szablonów do ostatniego zadania - W X U Z ... przyjemna gra i nie jest zbyt trudna ... KONIEC !!!!
- kod do sejfu to czerwone kropki na górze ich układ układ nanosimy na 4 przyciski które w połączeniu kresek tworzą cyfry - 278
OdpowiedzUsuń- z dwóch szablonów mamy koło zębate które łączymy z tym na ścianie i mamy układ wskazówek - lewa góra - lewy dół - prawa góra
- zielona wskazówka + USB do maszyny - mamy klucz
- wkrętarkę używamy na drzwiach z A B C D i mamy wartości
- spray na drzwi i mamy podpowiedź - teraz możemy przejść do następnego pomieszczenia używając skopiowanej tabliczki
- podpowiedź do rombów to śmigiełka i tak klikamy do sejfu - L L P L P P
- śrubokrętem odkręcamy śrubki na tabliczce z wykresem i mamy podpowiedź do kompa
- zeskanowana bryła jest podpowiedzią do szuflady biurka L L P L P
-
- łączymy części krążka - odkurzacz zarysowuje ślady ale też uzyskamy cyfry w odbiciu lustrzanym do bryły
OdpowiedzUsuń- składamy dwie części USB i wkładamy do kompa a pod bryłę wkładamy śmigiełko
- w pierwszym pokoju musimy to śmigiełko zeskanować w maszynie używając USB
- śmigiełka do drona i możemy zabrać kartkę z półki
- kartka do kopiarki i wycinamy drzwi
- na wyciętym kawałku na odwrocie są też literki a więc mamy podpowiedź z szablonów do ostatniego zadania - W X U Z ... przyjemna gra i nie jest zbyt trudna ... KONIEC !!!!