sobota, 6 lutego 2021

Shigeyuki Kawamura - Memories of fireworks



5 komentarzy:

  1. - szablon z liczbami + kartka z zadaniem na szybie = w szablonie szukamy układu 4 liczb a środkowa oznacza liczbę do kodu
    PRZYKŁAD

    OdpowiedzUsuń
  2. - szablon kolorów z cyframi i owocami musimy podstawić szablon czterech kwadratów zakreślamy kolory liter i mamy nazwy czterech zwierząt -
    dog - cat
    fox - pig
    - drabina pod drzewo - zdobywamy konewkę + studnia - mamy wodę
    - kolor kwiatów + szablon ze strzałką od żółtego do niebieskiego - zakreślając linię kolejności kolorów mamy kod - 52716
    - szmatkę moczymy w studni i dajemy siedzącemu gościowi na brzegu rzeki
    - podpowiedź do trzech kółek na piachu - patrz - start ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dalszy ciąg gry to istna masakra , same krzaki , mam zapałki i słoiczek z zawartością ... stoję !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. - obrazki z tablicy - musimy zwrócić uwagę na znaki które się zaczynają i kończą następnym w prawo lewo góra i mają część wspólną a trójce znaków - zaznaczamy je tak jak w podpowiedzi od 1 - 7 - patrz lewy albo prawy znak
    ZNAKI

    OdpowiedzUsuń
  5. - kimono dajemy gościowi na ławce
    - klikamy w szablon który dostaliśmy
    - po zmniejszeniu mamy drogę do domu - to numer telefonu
    - teraz możemy użyć sok na deserze - to wysokość suwaków
    - łopatką kopiemy w miejscu z kwiatkami
    - nowa lokacja - zwierzątka + wykres + ważne zastosowanie oczu - zaczynamy od prawej dolnej połowy obrazka - lis w prawo - owca w lewo - wiewiórka w lewo itd
    - tam gdzie zaznaczaliśmy kółka w skrzynce - klikamy na aparat i musimy wpisać kod literowy - wskazówka na piachu - widok z mężczyzną - doszłam po ostatnich literkach do - HOME
    - klikając na mężczyznę czytamy opis - tam znajdziecie kod do czarnej szafy .... uuufffffffffffff... ciężko było ponieważ bariera językowa , szkoda że nie w języku angielskim :)


    OdpowiedzUsuń