- szablon kolorów z cyframi i owocami musimy podstawić szablon czterech kwadratów zakreślamy kolory liter i mamy nazwy czterech zwierząt - dog - cat fox - pig - drabina pod drzewo - zdobywamy konewkę + studnia - mamy wodę - kolor kwiatów + szablon ze strzałką od żółtego do niebieskiego - zakreślając linię kolejności kolorów mamy kod - 52716 - szmatkę moczymy w studni i dajemy siedzącemu gościowi na brzegu rzeki - podpowiedź do trzech kółek na piachu - patrz - start ;)
- obrazki z tablicy - musimy zwrócić uwagę na znaki które się zaczynają i kończą następnym w prawo lewo góra i mają część wspólną a trójce znaków - zaznaczamy je tak jak w podpowiedzi od 1 - 7 - patrz lewy albo prawy znak ZNAKI
- kimono dajemy gościowi na ławce - klikamy w szablon który dostaliśmy - po zmniejszeniu mamy drogę do domu - to numer telefonu - teraz możemy użyć sok na deserze - to wysokość suwaków - łopatką kopiemy w miejscu z kwiatkami - nowa lokacja - zwierzątka + wykres + ważne zastosowanie oczu - zaczynamy od prawej dolnej połowy obrazka - lis w prawo - owca w lewo - wiewiórka w lewo itd - tam gdzie zaznaczaliśmy kółka w skrzynce - klikamy na aparat i musimy wpisać kod literowy - wskazówka na piachu - widok z mężczyzną - doszłam po ostatnich literkach do - HOME - klikając na mężczyznę czytamy opis - tam znajdziecie kod do czarnej szafy .... uuufffffffffffff... ciężko było ponieważ bariera językowa , szkoda że nie w języku angielskim :)
- szablon z liczbami + kartka z zadaniem na szybie = w szablonie szukamy układu 4 liczb a środkowa oznacza liczbę do kodu
OdpowiedzUsuńPRZYKŁAD
- szablon kolorów z cyframi i owocami musimy podstawić szablon czterech kwadratów zakreślamy kolory liter i mamy nazwy czterech zwierząt -
OdpowiedzUsuńdog - cat
fox - pig
- drabina pod drzewo - zdobywamy konewkę + studnia - mamy wodę
- kolor kwiatów + szablon ze strzałką od żółtego do niebieskiego - zakreślając linię kolejności kolorów mamy kod - 52716
- szmatkę moczymy w studni i dajemy siedzącemu gościowi na brzegu rzeki
- podpowiedź do trzech kółek na piachu - patrz - start ;)
dalszy ciąg gry to istna masakra , same krzaki , mam zapałki i słoiczek z zawartością ... stoję !!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuń- obrazki z tablicy - musimy zwrócić uwagę na znaki które się zaczynają i kończą następnym w prawo lewo góra i mają część wspólną a trójce znaków - zaznaczamy je tak jak w podpowiedzi od 1 - 7 - patrz lewy albo prawy znak
OdpowiedzUsuńZNAKI
- kimono dajemy gościowi na ławce
OdpowiedzUsuń- klikamy w szablon który dostaliśmy
- po zmniejszeniu mamy drogę do domu - to numer telefonu
- teraz możemy użyć sok na deserze - to wysokość suwaków
- łopatką kopiemy w miejscu z kwiatkami
- nowa lokacja - zwierzątka + wykres + ważne zastosowanie oczu - zaczynamy od prawej dolnej połowy obrazka - lis w prawo - owca w lewo - wiewiórka w lewo itd
- tam gdzie zaznaczaliśmy kółka w skrzynce - klikamy na aparat i musimy wpisać kod literowy - wskazówka na piachu - widok z mężczyzną - doszłam po ostatnich literkach do - HOME
- klikając na mężczyznę czytamy opis - tam znajdziecie kod do czarnej szafy .... uuufffffffffffff... ciężko było ponieważ bariera językowa , szkoda że nie w języku angielskim :)