- na półce książka z podpowiedziami - obraz na ścianie - patrzymy na przedmioty i kolory - według tego + książka zwracając uwagę na kolejność kolorów i kierunek strzałki klikamy w 4 przedmioty - 4 3 2 1 3 4 1 - z szafki rurka którą podłączamy do kranu powyżej dużego wazonu - mamy klucz - klucz używamy na pudełku obok lampki - zabieramy zawartość i klikamy w żółty prostokąt na wieczku - widok ekranu i wgląd do książki z podpowiedzią - trzy kreski = trzy kwadraty - wprowadzamy kod 444 w dolnej szafce - jakiś kwadrat + podpowiedź - aby otworzyć sejf na ścianie obok ryb widzieliśmy cyfry rzymskie - zwracamy uwagę czy są one z lewej - pośrodku i po prawej oraz kolor jasny i ciemny i tak ustawiamy przyciski
- wyżej zaświecą się nam kwadraciki aby otworzyć górną półkę ale najpierw musimy wcisnąć klawisze w w regale i w półce niżej pod suwakami tak jak pokazane w książce - suwaki ustawiamy do góry na 5 4 2 1 3 - łączymy śrubokręt i możemy otworzyć drugą część szafki - odkręcamy śrubkę na rybie i łączymy z przedmiotem z szafki - klikamy i mamy nóż - nóż używamy pod łóżkiem - zawór idzie do kranu - na części z dzbana używamy nóż i wkładamy w otwór obok łóżka - wyciągamy płytkę i wkładamy tam klocek z item - na wiszącej półce pokrętło - tak ustawiamy strzałki na ścianie zaczynając na godz 5 przesuwając kolejne w prawo - te kocki to figury do skrzynki - pokrętło obok łóżka + książka - patrz kreski pionowe i poziome oraz kolor jasny i ciemny - lewa strzałka 4 x prawa 2x - lewa 4x prawa 6x - gałka z podłogi + pokrętło i mamy ostatni klocek - klocki do pudełka - podpowiedź z szafki + płytka z wykresem i tak klikamy figury - T - R - K - R - T T
gra się ciągnie a gram z przerwami druga część - zaczynamy tam gdzie skończyliśmy ... ze skrzynki imbus użyj obok drzwi patrz na kolory kwadratów i napis a teraz zobacz 4 ryby ... resztę jutro :)
- kartkę z dziurkami nakładamy na ścianę po ponownym zamknięciu drzwi - a odznaczone punkty klikamy na dwóch przyciskach za drzwiami b - białe sz - szare 1 sz - 2 sz ______ 3 b _______4 sz 5 b -- 6 b zabieramy klucz - klikamy w 4 trójkąty według szablonu 1 / 26 54/ 3 - bolec wkładamy z boku - widok z czterema rybami - skrzynka na paski - podpowiedzią są 3 kreski w okrągłym okienku - składamy śrubokręt i odkręcamy zębatkę przy drzwiach - podnosimy wajchę i po użyciu widelca jak pokazane na dnie pudełka - zabieramy ją i kręcimy drugą zębatką - podpowiedź do suwaków
- w nowym pomieszczeniu kilka podpowiedzi - na drzwiach musimy pokonać układankę - przenosimy klocek '' enigma '' na prawo - w środku znaczka klucz - pod butami lewo prawo do klikania w obrazek - wymieniamy końcówkę w śrubokręcie i otwieramy skrytkę w szafie - kolorowe kwadraty do klikania w siatkę na ścianie 1234 - kod 4 cyfrowy - patrzymy na kolor i cyfrę z kwadratów w szufladzie - teraz pozostało uruchomić automat - wrzucać monety a zadanie na odwrocie obrazka ze ściany - dla leniuszków wynik - 543 - połączony łańcuch na kłódkę a kodem jest obrazek na ścianie - kontur to - CLUE - klucz w item otwieramy i mamy podpowiedź jak ustawić otworek do klucza na ścianie - coś w kształcie x .... cudowne gry ... nie mogłam się oprzeć aby zagrać w drugą część :)))
- na półce książka z podpowiedziami
OdpowiedzUsuń- obraz na ścianie - patrzymy na przedmioty i kolory - według tego + książka zwracając uwagę na kolejność kolorów i kierunek strzałki klikamy w 4 przedmioty - 4 3 2 1 3 4 1
- z szafki rurka którą podłączamy do kranu powyżej dużego wazonu - mamy klucz
- klucz używamy na pudełku obok lampki - zabieramy zawartość i klikamy w żółty prostokąt na wieczku - widok ekranu i wgląd do książki z podpowiedzią - trzy kreski = trzy kwadraty
- wprowadzamy kod 444 w dolnej szafce - jakiś kwadrat + podpowiedź
- aby otworzyć sejf na ścianie obok ryb widzieliśmy cyfry rzymskie - zwracamy uwagę czy są one z lewej - pośrodku i po prawej oraz kolor jasny i ciemny i tak ustawiamy przyciski
- wyżej zaświecą się nam kwadraciki aby otworzyć górną półkę ale najpierw musimy wcisnąć klawisze w w regale i w półce niżej pod suwakami tak jak pokazane w książce - suwaki ustawiamy do góry na 5 4 2 1 3
OdpowiedzUsuń- łączymy śrubokręt i możemy otworzyć drugą część szafki
- odkręcamy śrubkę na rybie i łączymy z przedmiotem z szafki - klikamy i mamy nóż
- nóż używamy pod łóżkiem
- zawór idzie do kranu
- na części z dzbana używamy nóż i wkładamy w otwór obok łóżka - wyciągamy płytkę i wkładamy tam klocek z item
- na wiszącej półce pokrętło - tak ustawiamy strzałki na ścianie zaczynając na godz 5 przesuwając kolejne w prawo
- te kocki to figury do skrzynki
- pokrętło obok łóżka + książka - patrz kreski pionowe i poziome oraz kolor jasny i ciemny - lewa strzałka 4 x prawa 2x - lewa 4x prawa 6x
- gałka z podłogi + pokrętło i mamy ostatni klocek
- klocki do pudełka - podpowiedź z szafki + płytka z wykresem i tak klikamy figury - T - R - K - R - T T
gra się ciągnie a gram z przerwami
OdpowiedzUsuńdruga część - zaczynamy tam gdzie skończyliśmy ...
ze skrzynki imbus użyj obok drzwi
patrz na kolory kwadratów i napis
a teraz zobacz 4 ryby ...
resztę jutro :)
- kartkę z dziurkami nakładamy na ścianę po ponownym zamknięciu drzwi - a odznaczone punkty klikamy na dwóch przyciskach za drzwiami b - białe sz - szare
OdpowiedzUsuń1 sz - 2 sz
______ 3 b
_______4 sz
5 b -- 6 b
zabieramy klucz
- klikamy w 4 trójkąty według szablonu
1 / 26
54/ 3
- bolec wkładamy z boku - widok z czterema rybami
- skrzynka na paski - podpowiedzią są 3 kreski w okrągłym
okienku
- składamy śrubokręt i odkręcamy zębatkę przy drzwiach - podnosimy wajchę i po użyciu widelca jak pokazane na dnie pudełka - zabieramy ją i kręcimy drugą zębatką - podpowiedź do suwaków
- w nowym pomieszczeniu kilka podpowiedzi - na drzwiach musimy pokonać układankę - przenosimy klocek '' enigma '' na prawo - w środku znaczka klucz
OdpowiedzUsuń- pod butami lewo prawo do klikania w obrazek
- wymieniamy końcówkę w śrubokręcie i otwieramy skrytkę w szafie
- kolorowe kwadraty do klikania w siatkę na ścianie 1234
- kod 4 cyfrowy - patrzymy na kolor i cyfrę z kwadratów w szufladzie
- teraz pozostało uruchomić automat - wrzucać monety a zadanie na odwrocie obrazka ze ściany - dla leniuszków wynik - 543
- połączony łańcuch na kłódkę a kodem jest obrazek na ścianie - kontur to - CLUE
- klucz w item otwieramy i mamy podpowiedź jak ustawić otworek do klucza na ścianie - coś w kształcie x .... cudowne gry ... nie mogłam się oprzeć aby zagrać w drugą część :)))