1 - nakładka kartki - kod 2 - szafki + obraz - K M X 3 - zwierzątka + bok szafki - kolejność klikania 4 - termometr zmieni wartość po podniesieniu doniczki , teraz mnożymy wynik 36,6 x 20 5 - portrety z numerem + gwiazdki - przeliczamy tak aby zgadzało się z promieniami gwiazdek w obrazku po prawej stronie - kod 825 6 - przytrzymujemy chwilę przycisk w górę - na ekranie z lewej zobaczysz kod do drzwi 7 - pociągamy bolec w zegarze i patrzymy na kąty - podpowiedź do klikania w ramę obrazu 7 3 -- 2 5 ---- 1 4 6 - obrazek do szuflady 8 - TEA + ICE - liczymy literki w krzyżówce - kod - 574 + 327 = 901 9 - centralne drzwi - 418 wpisujemy na lewo - nowy kod do prawych drzwi - z prawych do środkowych drzwi a teraz popatrz na obrys futryn - to kod - 839 10 - na kamieniu musimy zwrócić uwagę na fazy księżyca i tak klikamy w przyciski - godzinowo na 9 - 9 - 5 - 2 - 7 - 12 miecz - musimy podnosić strzałkę w górę parę razy - zmienia się kolor świetna gra z zagadkami :) -
1 - nakładka kartki - kod
OdpowiedzUsuń2 - szafki + obraz - K M X
3 - zwierzątka + bok szafki - kolejność klikania
4 - termometr zmieni wartość po podniesieniu doniczki , teraz mnożymy wynik 36,6 x 20
5 - portrety z numerem + gwiazdki - przeliczamy tak aby zgadzało się z promieniami gwiazdek w obrazku po prawej stronie - kod 825
6 - przytrzymujemy chwilę przycisk w górę - na ekranie z lewej zobaczysz kod do drzwi
7 - pociągamy bolec w zegarze i patrzymy na kąty - podpowiedź do klikania w ramę obrazu
7 3 -- 2
5 ---- 1 4 6 - obrazek do szuflady
8 - TEA + ICE - liczymy literki w krzyżówce - kod - 574 + 327 = 901
9 - centralne drzwi - 418 wpisujemy na lewo - nowy kod do prawych drzwi - z prawych do środkowych drzwi a teraz popatrz na obrys futryn - to kod - 839
10 - na kamieniu musimy zwrócić uwagę na fazy księżyca i tak klikamy w przyciski - godzinowo na 9 - 9 - 5 - 2 - 7 - 12
miecz - musimy podnosić strzałkę w górę parę razy - zmienia się kolor
świetna gra z zagadkami :)
-