sobota, 31 października 2020

Escape Games Free 2 Escape 2



2 komentarze:

  1. - cyfry na miarce przekształć w alfabet - 5 to E .... 1 to A itd... mamy kod literowy
    - plecak zawieszamy na szali
    - pochodnię odpalamy i łapiemy za koniec trzonka aby zabrać inaczej nie zaskoczy , tak było u mnie ...
    - pochodnia używana również w pierwszej lokacji pod sufitem - podpowiedź do wysokości muszelek
    - kartka ze zwierzętami do ustawienia na beczce - musimy ustawić każde zwierzę po kolei na strzałce i kliknąć w kropkę od 1 - 4 aby zatwierdzić ...

    OdpowiedzUsuń
  2. - strzałki według kartki na godz - 3 - 10 - 7 - 6
    - linie z kropką na ścianie w pierwszej lokacji podkładamy pod szablon i szukamy cyfr po angielsku
    według tego klikamy w trzy przyciski ....

    OdpowiedzUsuń