piątek, 22 maja 2020

Springman-Haruoroom - Escape from Atelier


2 komentarze:

  1. - figurka odwrócona ma kształt D i tak patrzymy na wazony do góry nogami - to wysokości do skrzyneczki
    - po włożeniu prostokąta na drzwiach regału klikamy kolory poduszek
    - po zawieszeniu obrazu klikamy w nie według podpowiedzi z półki regału - wykres zza obrazu służy do regału z książkami na którą patrzymy od lewa do prawa a książki stojące i leżące do klikania kresek w regale
    - paletę oglądamy w item
    - kartka ze stołu z literami + telefon mają wspólną symetrię - wszystkie mają jedną wspólną cechę i można zauważyć, że ten wspólny punkt znajduje się na 4 ikonach telefonu są to kalkulator- koperta-glob i koło zębate - te miejsca zaznaczamy na skrzynce z kwadratami

    OdpowiedzUsuń
  2. - kolory z palety zaznaczamy na drzwiach regału
    - z tv piramida - trójkąt - 20
    - ziemia - koło - 21 i mamy podpowiedź do skrzynki jak pomnożymy te cyfry
    - farbami malujemy na sztaludze a kolory na drzwiach regału - kod ze sztalugi po połączeniu kolorów daje nam - 5968
    - - zgodnie z obrazkami w szafkach zarysowując linie od jednego obrazka do drugiego wychodzą literki co daje nam kod literowy - C U Z N
    ogólnie gra nie była trudna prócz dwóch momentów - telefonu i kodu literowego ale gra świetna :)

    OdpowiedzUsuń