- telefon na znak w książce numer 1987 + kartka misia - brak ósemki więc kod na plecach misia pomijając 8 - 1974 - dyskietka na otwór obok drzwi i tam gdzie dwa otwory na ścianie kulka pod talerzyk z napojem i druga podpowiedź - zabieramy lalce kółko i oglądamy w item - na plecach lalki litery - kółko na ptaki - drugi pokój - na uchwycie szafy umieszczamy kółko a latarkę łączymy z kulką i świecimy do środka - na oknie używamy uchwyt i łączymy - mamy klamkę którą używamy w podłodze - do otworu w ścianie wkładamy pustą butelkę i zaglądamy - wracamy do szafy i gramy w memory - szukamy par w kartach - to co zostanie jest kodem do szuflady -
- na odwrocie obrazka który złączymy - figury - ze zbitej szyby w oknie podpowiedź do siatki kwadratów ... świetna jak zwykle wraz z grafiką ... super :)
- telefon na znak w książce numer 1987 + kartka misia - brak ósemki więc kod na plecach misia pomijając 8 - 1974
OdpowiedzUsuń- dyskietka na otwór obok drzwi i tam gdzie dwa otwory na ścianie
kulka pod talerzyk z napojem i druga podpowiedź
- zabieramy lalce kółko i oglądamy w item - na plecach lalki litery
- kółko na ptaki
- drugi pokój - na uchwycie szafy umieszczamy kółko a latarkę łączymy z kulką i świecimy do środka
- na oknie używamy uchwyt i łączymy - mamy klamkę którą używamy w podłodze
- do otworu w ścianie wkładamy pustą butelkę i zaglądamy
- wracamy do szafy i gramy w memory - szukamy par w kartach - to co zostanie jest kodem do szuflady
-
- na odwrocie obrazka który złączymy - figury
OdpowiedzUsuń- ze zbitej szyby w oknie podpowiedź do siatki kwadratów ...
świetna jak zwykle wraz z grafiką ... super :)