- na ekranie z piłkarzem klikamy w przyciski - podpowiedzią są dwa kolory prostokątów na górnym brzegu ekranu - na obrazku napis - potato - patrz gdzie ( o ) a reszta literek to x - zwracamy też uwagę na układ kresek które tworzą cyfry do kodu - ciąg liczb podstawiamy pod zegar t- to klikanie w 4 przyciski - po włożeniu poduszki do piekarnika - kolory - kij używamy w okienkach aby zabrać poduszkę - zaglądamy do wc - klikamy z boku muszli - szczebelki w oknach dadzą nam koślawy kod ....
- na ekranie z piłkarzem klikamy w przyciski - podpowiedzią są dwa kolory prostokątów na górnym brzegu ekranu
OdpowiedzUsuń- na obrazku napis - potato - patrz gdzie ( o ) a reszta literek to x - zwracamy też uwagę na układ kresek które tworzą cyfry do kodu
- ciąg liczb podstawiamy pod zegar t- to klikanie w 4 przyciski
- po włożeniu poduszki do piekarnika - kolory
- kij używamy w okienkach aby zabrać poduszkę - zaglądamy do wc - klikamy z boku muszli
- szczebelki w oknach dadzą nam koślawy kod ....