fajna i niezbyt skomplikowana - w ducha musimy rzucić kościami - strzałki z pająków na zegarze - punkty na zewnątrz od 1 - 5 do zadania na tablicy - zwracamy uwagę na znaki przy cyfrach - kartka z książki - punty to miejsca do niebieskiej tabliczki z cyframi , uzyskamy kod - kota oczy to dwa kolory a sowa na jego głowie to kod literowy -
- nie przegapić nietoperza pod sufitem w rogu - z czaszki cyfry do tabeli z kwadracikami liczb na ścianie - kartka ze strzałkami do 4 oczu - klikamy w kolejności - 1 3 4 2 2 1 4 reszta prosta , myślę że wszystko opisałam ...
fajna i niezbyt skomplikowana
OdpowiedzUsuń- w ducha musimy rzucić kościami
- strzałki z pająków na zegarze
- punkty na zewnątrz od 1 - 5 do zadania na tablicy - zwracamy uwagę na znaki przy cyfrach
- kartka z książki - punty to miejsca do niebieskiej tabliczki z cyframi , uzyskamy kod
- kota oczy to dwa kolory a sowa na jego głowie to kod literowy
-
- nie przegapić nietoperza pod sufitem w rogu
OdpowiedzUsuń- z czaszki cyfry do tabeli z kwadracikami liczb na ścianie
- kartka ze strzałkami do 4 oczu - klikamy w kolejności - 1 3 4 2 2 1 4
reszta prosta , myślę że wszystko opisałam ...