poniedziałek, 29 lipca 2019

Fairyland Tree House Escape


9 komentarzy:

  1. masę zastanawiania się co do czego ufffff.....
    doszedłem do rybek i muszę przerwać .... będę się zastanawiał nad ich ustawieniem ....

    OdpowiedzUsuń
  2. za stołem konewka , pod drzewem młotek a koło drabiny kamień ...
    kamieniem rozbić orzecha i dać papudze
    po rozsunięciu rośliny z prawej drzewa lina
    po skompletowaniu konewki połączyć z liną i do studni za oknem
    podlać kwiatki na oknie - kod do szuflady z muszlami

    OdpowiedzUsuń
  3. odciać gałaź .....
    pod roletą gwóźdź , przybić szczebel do drabiny
    ryba dla kota , klucz w szczurzej norze
    nożyczki na owoc i rozciąć nożem na desce - kod do skrzynki pod papuga
    rękawiczkami zrywamy bawełnę
    na górze tkamy motek
    na górze czarnego regału wkladamy uchwyt i naczynko na kwiatki
    zbieramy płatki , do naczynia , rozcieramy i barwimy motek ..... motek na kartkę

    OdpowiedzUsuń
  4. pod czarnym regałem w naczyniu rybki haaaaaaaaaaaaaa , co ja się nakombinowałem z nimi !!!!! każda rybka wskazuje głową następną tylko gdzie jest początek ????
    drogą prób i błędów
    rybki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi te rybki nie pasują .. klikamy tak
      ---1---
      2-----4
      5-----3

      Usuń
    2. lalka mnie tak pasowało .... ale ile razy bywało , że w zależności od gry flash zmieniał kody ??????? moze i tym razem ....

      Usuń
    3. możliwe nales ... bywa tak jak mówisz, że klikanie jest zmienne , ja miałam tak ale to nie ważne .. gra piękna i przyjemnie się grało ... 🌷

      Usuń
  5. klikamy w kamienie pod papugą
    łączymy ptaka z nićmi i na drzwi
    koniec

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna gra wraz ze spokojną muzyką wyciszyła i odprężyła ... SUPER i dziękujemy dla FLASH 512 !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń