wtorek, 14 maja 2019

Mirchi Prison Escape 3


2 komentarze:

  1. w pierwszej lokacji - kąty -
    --- 270 --
    180 - 0
    --- 90
    - takiej metalowej blaszki używamy na łóżku i na ścianie w lokacji gdzie wkładamy pionki szachowe
    - dzisiaj przegięli z tą matematyką , błąd za błędem nawet na video jest pokazany inny układ cyfr a co innego obliczone ... chyba sami się już nie ogarniają
    jest pokazany przykład ...
    a ( d x c ) + b (d +a ) co daje 54 a wynik do kodu 102
    więc powinno być inaczej
    a (b x c ) + b (d + a ) = 102

    OdpowiedzUsuń
  2. - na dwóch połączonych kartkach szukamy wyrazu - podpowiedź dużymi literami nad drzwiami - tak klikamy na siatce obok drzwi z przyciskami mamy kartę do czytnika ... KONIEC !

    OdpowiedzUsuń