- jeśli połączymy znaki z kaczora - hipcia i tarczy rycerza jak pokazane na skrzynce mamy cyfry - 8625 - zielone znaki po rogach książek są do klikania w obraz - w czerwonej książce znaczek - klucz z kaczek do szafy - strzałki do klikanie w krzyżyk na skrzynce z butlą - kaczkę stawiamy na skrzyneczce a kod znajdziemy za obrazem - przestawiamy pokrętło i klikamy - brakujące cyfry to kod - śrubokręt do zielonej misy na stojaku - to kompas - po nalaniu winka do kieliszków podpowiedź do 3 przycisków - monetą odkręcamy śrubkę w skrzyni - w pomieszczeniu w trakcie gry widzieliśmy liczby - kaczory 1 - książka oznaczona 2 i na drzwiach znak + a więc NEWS z kominka 1963 + 1 i 2 daje nam kod 1984 - kulę wkładamy w otwór na półce reszta z górki - obrazki wkładamy do brązowej skrzyneczki na półce , fajniutka następna gra :)))
- jeśli połączymy znaki z kaczora - hipcia i tarczy rycerza jak pokazane na skrzynce mamy cyfry - 8625
OdpowiedzUsuń- zielone znaki po rogach książek są do klikania w obraz
- w czerwonej książce znaczek
- klucz z kaczek do szafy - strzałki do klikanie w krzyżyk na skrzynce z butlą
- kaczkę stawiamy na skrzyneczce a kod znajdziemy za obrazem - przestawiamy pokrętło i klikamy - brakujące cyfry to kod
- śrubokręt do zielonej misy na stojaku - to kompas
- po nalaniu winka do kieliszków podpowiedź do 3 przycisków
- monetą odkręcamy śrubkę w skrzyni
- w pomieszczeniu w trakcie gry widzieliśmy liczby - kaczory 1 - książka oznaczona 2 i na drzwiach znak + a więc NEWS z kominka
1963 + 1 i 2 daje nam kod 1984
- kulę wkładamy w otwór na półce
reszta z górki - obrazki wkładamy do brązowej skrzyneczki na półce ,
fajniutka następna gra :)))
w nagrodę nawet dali królewską wyżerkę hahaaaaa....
OdpowiedzUsuń