wtorek, 23 października 2018

Entokoni R


7 komentarzy:

  1. kod do lodówki - figury na półce+ ich odpowiedniki cyfrowe z obrazu
    wskazówką do kodu szuflad jest lewa szafka - niektore trzeba dodawać , a od niektórych odejmować kropki
    więc szuflada 1 + szuflada 2 i od tego gasimy lampki z szuflady 3 .... zasilacz

    OdpowiedzUsuń
  2. zasilacz do łóżka
    w szafce pod figurami kształty z obrazu ... odczytujemy ich kolory i mamy kod do szafy przy łóżku - chyba pompa , a w drugiej części kod chyba do zegara po odczycie z tablicy

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to kod do zegara - młotek , żeby ich wygruchać po łbach haaaaaaaaaaa...
    ufff czapka z lodówki pasi na tego klęczącego - ciągniemy za gumkę hahahahaha- klucz
    klucz do drzwi koło zegara - rozwalamy młotkiem ścianę
    na koncu podmywająca się żaba haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ......ale wyje z zachwytu haaaaaaaaaaaaaaaa
    dół jakiegoś robota - chyba będziemy go musieli zbudować , bo z szafy to nie pompa jak myślałem tylko głowa chyba
    liczbę ze ściany zamieniamy na znaki z obrazu i mamy kod klikania nad figurami (w widoku z klęczącym)

    OdpowiedzUsuń
  4. śrubokręt i kolejna podpowiedź
    używamy go przy żabie .... a ona ciągle w orgaźmie haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ......... tułów robota
    składamy robota w item i na łóżko
    do robota kod ze skrzynki - zielona kropka !!!!!!!!!!
    z rozporka klucz haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    klucz do drzwi i koniec

    OdpowiedzUsuń
  5. ŻABA HITEM TEJ GRY haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dopiero zaczynam a Ty już ją strawiłeś hahaaaaa....🐸

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałam zaczynać od nowa , nie potrzebnie wlazłam po rozwaleniu ściany do lewego pokoju hahaaaa...
    a żaba faktycznie hiciorem tej gry , aż jej oczy mgłą zaszły hahahaaaaaaaaaaaaaa... nie mogę hahaaaaaaaaaa...🐸🐸🐸

    OdpowiedzUsuń