środa, 17 października 2018

Ahab The XIX Gate


5 komentarzy:

  1. fajna gra z przejściami ale to ładowanie za każdym razem wkurza
    3 - pokój strzałki lewo prawo oznaczają
    lewo - 1 x w tył
    prawo - 1 x w przód
    4 - pokój patrz obrazy - musimy przejść od jajek do motyla i tylko te zaświecić - a więc
    pierwszy będą jaja
    - drugi gąsienica
    - trzeci poczwarka
    - czwarty motyl
    - zwierzęta i liczby - jedno zwierzątko jest ruchome i tych liczb w wyrazie szukamy pamiętając że zero to literka O a obok nich muszą pasować 3 liczby do szablonu z otworkami

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj wymęczyłam d 5 lokacji i starczyło hahaaa....
    6 - co jest niewidoczne dla oczu - ISTOTA - BEING ( wyraz pochodzący z Małego Księcia ) powyżej najeżdżamy szablonem i mamy kod
    7 - przechodzimy do drzwi i wychodzimy 2 x w tył i na ścianie powinno się pokazać miejsce kliknięcia w cegłę - teraz możemy wejść do pomieszczenia i mamy wajchę
    8 - musimy zachować kolejność drzwi - klikamy w twarz - żołądek - jelita i drzwi ze słońcem
    9 - ogień słońce woda - na prawo pokój na kod tam połóż na świecy kartkę z ogniem - cyfra
    - lewy pokój woda - cyfra
    - czekamy na korytarzu na słońce które da nam 3 cyfrę
    10 - szukamy swego szczęścia , musimy znaleźć koniczynkę - lewe drzwi i zginęłam - prawe topór co kto woli hahaaa....


    OdpowiedzUsuń
  3. udało się , na ścianie szukamy czterolistnej dobrze zarysowanej koniczynki , klikamy w nią wtedy możemy przejść dalej inaczej zginiemy ...
    11- szukamy błędu od oryginału w 4 obrazkach , po znalezieniu klikamy w to miejsce i czekamy do końca skali , jeśli dobrze nastąpi zmiana na chwilkę
    link do obrazka z różnicami

    różnice

    OdpowiedzUsuń
  4. 12 - lewe drzwi- zabieramy przedmioty
    - w ścianie na prawo otwór - wkładamy hak a na hak kula , czekamy na słońce i zapalamy łuczywo
    następnie idziemy do drzwi na prawo i szukamy kodu do drzwi na lewo
    na dzisiaj mam dość , gra się zapisuje więc jutro powalczę dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. 13 bawimy się w detektywa
    zabieramy lupę ze ściany gdzie denat
    i oglądamy miejsce zbrodni
    - bierzemy narzędzia do pobrania odcisku z butelki pokój na prawo i
    sprawdzamy z podejrzanymi - po zweryfikowaniu sprawcy i narzędzie klikamy przycisk
    14- gra zręcznościowa - jak przegramy w którymś poziomie zaczynamy od nowa - klikanie w gong
    staramy się zatrzymać wskazówki na jasnym pasku
    - następny to kowboje , klikamy w nich szybko zanim padnie strzał
    15 - musimy przejść przez zwężające ściany
    16 - bawimy się odważnikami zabieramy 3 ciężarki - ostania podpora jest lekko pochylona ... umieszczamy 3 ciężarki na na hakach w korytarzu to odblokuje pozostałe drzwi - wchodzimy do pierwszych drzwi i zabieramy kulę z 4 i kładziemy ją na szali a zabieramy 3 ciężarki - mamy odblokowane drzwi
    - idziemy do ostatnich drzwi po lewej stronie i kładziemy 3 ciężarki ale potrzebna również piłka 4 zabieram ją więc drzwi są pozamykane z wyjątkiem tych w którym znaleźliśmy ciężarki- kładziemy piłkę na pochylni
    17 - Wystarczy kliknąć w kolejności drzewo -ogień - ziemia - metal i woda

    OdpowiedzUsuń