fajna gra z przejściami ale to ładowanie za każdym razem wkurza 3 - pokój strzałki lewo prawo oznaczają lewo - 1 x w tył prawo - 1 x w przód 4 - pokój patrz obrazy - musimy przejść od jajek do motyla i tylko te zaświecić - a więc pierwszy będą jaja - drugi gąsienica - trzeci poczwarka - czwarty motyl - zwierzęta i liczby - jedno zwierzątko jest ruchome i tych liczb w wyrazie szukamy pamiętając że zero to literka O a obok nich muszą pasować 3 liczby do szablonu z otworkami
wczoraj wymęczyłam d 5 lokacji i starczyło hahaaa.... 6 - co jest niewidoczne dla oczu - ISTOTA - BEING ( wyraz pochodzący z Małego Księcia ) powyżej najeżdżamy szablonem i mamy kod 7 - przechodzimy do drzwi i wychodzimy 2 x w tył i na ścianie powinno się pokazać miejsce kliknięcia w cegłę - teraz możemy wejść do pomieszczenia i mamy wajchę 8 - musimy zachować kolejność drzwi - klikamy w twarz - żołądek - jelita i drzwi ze słońcem 9 - ogień słońce woda - na prawo pokój na kod tam połóż na świecy kartkę z ogniem - cyfra - lewy pokój woda - cyfra - czekamy na korytarzu na słońce które da nam 3 cyfrę 10 - szukamy swego szczęścia , musimy znaleźć koniczynkę - lewe drzwi i zginęłam - prawe topór co kto woli hahaaa....
udało się , na ścianie szukamy czterolistnej dobrze zarysowanej koniczynki , klikamy w nią wtedy możemy przejść dalej inaczej zginiemy ... 11- szukamy błędu od oryginału w 4 obrazkach , po znalezieniu klikamy w to miejsce i czekamy do końca skali , jeśli dobrze nastąpi zmiana na chwilkę link do obrazka z różnicami
12 - lewe drzwi- zabieramy przedmioty - w ścianie na prawo otwór - wkładamy hak a na hak kula , czekamy na słońce i zapalamy łuczywo następnie idziemy do drzwi na prawo i szukamy kodu do drzwi na lewo na dzisiaj mam dość , gra się zapisuje więc jutro powalczę dalej :)))
13 bawimy się w detektywa zabieramy lupę ze ściany gdzie denat i oglądamy miejsce zbrodni - bierzemy narzędzia do pobrania odcisku z butelki pokój na prawo i sprawdzamy z podejrzanymi - po zweryfikowaniu sprawcy i narzędzie klikamy przycisk 14- gra zręcznościowa - jak przegramy w którymś poziomie zaczynamy od nowa - klikanie w gong staramy się zatrzymać wskazówki na jasnym pasku - następny to kowboje , klikamy w nich szybko zanim padnie strzał 15 - musimy przejść przez zwężające ściany 16 - bawimy się odważnikami zabieramy 3 ciężarki - ostania podpora jest lekko pochylona ... umieszczamy 3 ciężarki na na hakach w korytarzu to odblokuje pozostałe drzwi - wchodzimy do pierwszych drzwi i zabieramy kulę z 4 i kładziemy ją na szali a zabieramy 3 ciężarki - mamy odblokowane drzwi - idziemy do ostatnich drzwi po lewej stronie i kładziemy 3 ciężarki ale potrzebna również piłka 4 zabieram ją więc drzwi są pozamykane z wyjątkiem tych w którym znaleźliśmy ciężarki- kładziemy piłkę na pochylni 17 - Wystarczy kliknąć w kolejności drzewo -ogień - ziemia - metal i woda
fajna gra z przejściami ale to ładowanie za każdym razem wkurza
OdpowiedzUsuń3 - pokój strzałki lewo prawo oznaczają
lewo - 1 x w tył
prawo - 1 x w przód
4 - pokój patrz obrazy - musimy przejść od jajek do motyla i tylko te zaświecić - a więc
pierwszy będą jaja
- drugi gąsienica
- trzeci poczwarka
- czwarty motyl
- zwierzęta i liczby - jedno zwierzątko jest ruchome i tych liczb w wyrazie szukamy pamiętając że zero to literka O a obok nich muszą pasować 3 liczby do szablonu z otworkami
wczoraj wymęczyłam d 5 lokacji i starczyło hahaaa....
OdpowiedzUsuń6 - co jest niewidoczne dla oczu - ISTOTA - BEING ( wyraz pochodzący z Małego Księcia ) powyżej najeżdżamy szablonem i mamy kod
7 - przechodzimy do drzwi i wychodzimy 2 x w tył i na ścianie powinno się pokazać miejsce kliknięcia w cegłę - teraz możemy wejść do pomieszczenia i mamy wajchę
8 - musimy zachować kolejność drzwi - klikamy w twarz - żołądek - jelita i drzwi ze słońcem
9 - ogień słońce woda - na prawo pokój na kod tam połóż na świecy kartkę z ogniem - cyfra
- lewy pokój woda - cyfra
- czekamy na korytarzu na słońce które da nam 3 cyfrę
10 - szukamy swego szczęścia , musimy znaleźć koniczynkę - lewe drzwi i zginęłam - prawe topór co kto woli hahaaa....
udało się , na ścianie szukamy czterolistnej dobrze zarysowanej koniczynki , klikamy w nią wtedy możemy przejść dalej inaczej zginiemy ...
OdpowiedzUsuń11- szukamy błędu od oryginału w 4 obrazkach , po znalezieniu klikamy w to miejsce i czekamy do końca skali , jeśli dobrze nastąpi zmiana na chwilkę
link do obrazka z różnicami
różnice
12 - lewe drzwi- zabieramy przedmioty
OdpowiedzUsuń- w ścianie na prawo otwór - wkładamy hak a na hak kula , czekamy na słońce i zapalamy łuczywo
następnie idziemy do drzwi na prawo i szukamy kodu do drzwi na lewo
na dzisiaj mam dość , gra się zapisuje więc jutro powalczę dalej :)))
13 bawimy się w detektywa
OdpowiedzUsuńzabieramy lupę ze ściany gdzie denat
i oglądamy miejsce zbrodni
- bierzemy narzędzia do pobrania odcisku z butelki pokój na prawo i
sprawdzamy z podejrzanymi - po zweryfikowaniu sprawcy i narzędzie klikamy przycisk
14- gra zręcznościowa - jak przegramy w którymś poziomie zaczynamy od nowa - klikanie w gong
staramy się zatrzymać wskazówki na jasnym pasku
- następny to kowboje , klikamy w nich szybko zanim padnie strzał
15 - musimy przejść przez zwężające ściany
16 - bawimy się odważnikami zabieramy 3 ciężarki - ostania podpora jest lekko pochylona ... umieszczamy 3 ciężarki na na hakach w korytarzu to odblokuje pozostałe drzwi - wchodzimy do pierwszych drzwi i zabieramy kulę z 4 i kładziemy ją na szali a zabieramy 3 ciężarki - mamy odblokowane drzwi
- idziemy do ostatnich drzwi po lewej stronie i kładziemy 3 ciężarki ale potrzebna również piłka 4 zabieram ją więc drzwi są pozamykane z wyjątkiem tych w którym znaleźliśmy ciężarki- kładziemy piłkę na pochylni
17 - Wystarczy kliknąć w kolejności drzewo -ogień - ziemia - metal i woda