piątek, 20 lipca 2018

Chamber Escape


6 komentarzy:

  1. super gra nie powinno być problemu do 4 lokacji .. w 5 trzeba ustawić koła według podpowiedzi , nie zwracać uwagi na dłuższe kreski tylko na te króciutkie pomiędzy jako wskazówka zegara ...
    koła
    6 - musimy zestrzelić w 3 strzałach te które nie są zaznaczone na tarczach
    tarcze

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 - pokój z portretami - szuflada stołu - TIZIAN - trzeba rozwiązać zadanie z obrazów w lewym górnym i prawym rogu, aby uzyskać liczbę - 271743 - teraz trzeba rozwiązać zadanie 6519 + 6629-4909 = 8239 i zmienić symbole według kartki a lewym obrazem ▛ ▜ ▟ ⊐
    9 - APERI - według dwóch książek mamy kod
    zbieramy gwiazdki i podświetlamy regał z lewej strony - zaznaczamy w ponumerowanych kwadratach kratki

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 - zaznaczamy światełka tak jak widzimy przedmioty na stole zaczynając od górnego prawego na około i do środka
    pusty flakon stawiamy na białym podstawku + świeca i wlewamy płyny
    11 - słoik i flakon stawiamy na palniki - do flakonu kawałek skruszonego kamienia z półki i podkładamy polano z pod garnka - teraz możemy zabrać słoik a zawartość wlewamy do dużego garnka
    drabinkę układamy według podpowiedzi z obrazka na ścianie
    drabinka

    OdpowiedzUsuń
  4. 12 - odpalamy świecę aby oświetlić dziuplę
    jabłko dla żarłocznej rośliny
    patyk na tarczę i mamy 8 :30
    puzzle rur układamy od lewej górnej wężykiem aby przejść wszystkie pola , w fontannie klucz
    13 - stojak + kryształ wstawiamy centralnie do koła a w środek kryształ + tabliczkę z ogniem
    lwom sypiemy siarkę do pyska i odpalamy ogniem oczy i pysk według podpowiedzi z kartki ... z boku powinny się otworzyć skrytki z których dostaniemy połówki obręczy , resztę ze skrytek kładziemy na kryształ



    OdpowiedzUsuń
  5. 14 - kamienia używamy na świetlistym promieniu ... kółko z trójkąta i półkola wkładamy w szablon z księżycami dostaniemy koło z krzyżykiem
    półkola
    według podpowiedzi na trójkącie musimy zaznaczyć pola na okręgach
    półkola

    OdpowiedzUsuń
  6. 15 wszystkie znaki widoczne do trzech bierzemy z obrazu
    ▜ ▙ ▟ ▛

    16 - robimy wędkę , łowimy rybę i dajemy łapie , ustawiamy znaki , nabieramy do kielicha wodę
    17 -woda z wiaderka jest używana na stojącym lustrze z boku .. po włożeniu kołków musimy przewrócić palik przy wagoniku z kamieniami
    18 - musimy przejść po płytkach tak aby nie wpaść w dziurę ... super gra , całe popołudnie mi zeszło na jednej ale porządnej grze hahaaaa....

    OdpowiedzUsuń