- trójkąt leży z boku biurka - kwadrat z boku szuflady jak pokazuje strzałka ale musimy otworzyć szufladę i cofnąć się w lewo aby zobaczyć - gra się fajnie zapowiada , piękna grafika i animacja , przedmioty w item możemy obracać ... - w TV widzimy monitor i hasło ... co się nawymyślałam a to wystarczy przenieść ****** hahaaaa.... - klikamy na kamerę i skala w dół - niebieska gwiazdka , teraz wystarczy oglądnąć figury w item ...
- na skrawku papieru mamy ID do drukarki - wydruk do klikania kierunków - hak łączymy z nitką i łowimy klucz , nie wsadzać łapek bo rybki paluszki odgryzą hahaaa.... - po otworzeniu szuflady w szafce mamy kwadraty , wkładamy drewniane figurki według wzoru obrazka w item zwracając uwagę na kształt ...
- kartą do przełącznika gasimy światło - przed zgaszeniem światła musimy pootwierać obrazy na ścianie - 27 = 485163 --- 7463 (kaczka) 5218 (lew) FR1G (żaba)...każda liczba odnosi się do litery imienia...2 = i 7 = d (ID) i 485163 daje nam kod do drukarki - UNLOCK - wzór przenosimy na drzwi - oglądamy kostki z których można odczytać liczby według kolorów kwadratów obok lwa - 139 - kod do szuflady - trzy kostki wkładamy do szafki na ścianie które tworzą wyraz EXIT- zamykamy szafkę i piękne zakończenie ... cudowna gra , brawo dla autora , szkoda tylko że delektować się takimi grami można raz na pół roku albo i dłużej :)
odnośnie kodu na ścianie : pod każdym obrazem mamy liczbę 4 cyfrową , a pod żabą litery + 1 każda nazwa zwierzęcia składa się z 4 liter kaczka - DUCK lew - LION żaba - FROG każda litera odpowiada cyfrze pod obrazem danego zwierzęcia , jeśli teraz te litery podpiszemy pod cyfry 27=485163 otrzymamy hasło do drukarki
- trójkąt leży z boku biurka
OdpowiedzUsuń- kwadrat z boku szuflady jak pokazuje strzałka ale musimy otworzyć szufladę i cofnąć się w lewo aby zobaczyć
- gra się fajnie zapowiada , piękna grafika i animacja , przedmioty w item możemy obracać ...
- w TV widzimy monitor i hasło ... co się nawymyślałam a to wystarczy przenieść ****** hahaaaa....
- klikamy na kamerę i skala w dół - niebieska gwiazdka , teraz wystarczy oglądnąć figury w item ...
- na skrawku papieru mamy ID do drukarki - wydruk do klikania kierunków
OdpowiedzUsuń- hak łączymy z nitką i łowimy klucz , nie wsadzać łapek bo rybki paluszki odgryzą hahaaa....
- po otworzeniu szuflady w szafce mamy kwadraty , wkładamy drewniane figurki według wzoru obrazka w item zwracając uwagę na kształt ...
- kartą do przełącznika gasimy światło
OdpowiedzUsuń- przed zgaszeniem światła musimy pootwierać obrazy na ścianie
- 27 = 485163 --- 7463 (kaczka) 5218 (lew) FR1G (żaba)...każda liczba odnosi się do litery imienia...2 = i 7 = d (ID) i 485163 daje nam kod do drukarki - UNLOCK
- wzór przenosimy na drzwi
- oglądamy kostki z których można odczytać liczby według kolorów kwadratów obok lwa - 139 - kod do szuflady
- trzy kostki wkładamy do szafki na ścianie które tworzą wyraz EXIT- zamykamy szafkę i piękne zakończenie ... cudowna gra , brawo dla autora , szkoda tylko że delektować się takimi grami można raz na pół roku albo i dłużej :)
odnośnie kodu na ścianie : pod każdym obrazem mamy liczbę 4 cyfrową , a pod żabą litery + 1
Usuńkażda nazwa zwierzęcia składa się z 4 liter
kaczka - DUCK
lew - LION
żaba - FROG
każda litera odpowiada cyfrze pod obrazem danego zwierzęcia , jeśli teraz te litery podpiszemy pod cyfry 27=485163 otrzymamy hasło do drukarki
fajna gra .... choć na początku myślałem , że podpowiedź na odwrocie tabliczki (kółka)+ klawiatura cyfrowa to kod 3cyfrowy hahahahahahahaha
OdpowiedzUsuńogólnie nales warto było , czas upłynął przyjemnie .....
OdpowiedzUsuń