- maszyna się uruchomi po wrzuceniu monety - mamy prawo lewo - w miotle trzeba wydłużyć trzonek , sięgamy po nożyczki - chusteczkami wycieramy 3 kolory pianki na podłodze - mamy skarpetę którą nakładamy na szczotkę i ściągamy ze ściany pajęczynkę - z tv podpowiedź do kodu , różnica to 45 a więc - 15:25 - świeczką smarujemy drzwi przesuwane
- kropki na grzybkach są podpowiedzią do walizki - kropki na koszu klikamy według gwiazdy - siatka 3x3 według pajęczynki z miotły - rybka dla niedźwiadka - miseczka + woda + płyn - podpowiedź do suwaków - długo się zastanawiałam co oznaczają cyfry na niebieskich książkach , próbowałam pod alfabet ale nie ... tu chodzi o figury karciane - król - as - dama - walet a więc kod - KAQJ - naprawiamy ucho zajączkowi - odkurzamy podłogi robotem bezprzewodowym , ubieramy koszulki i wychodzimy .. super gra :)
- maszyna się uruchomi po wrzuceniu monety - mamy prawo lewo
OdpowiedzUsuń- w miotle trzeba wydłużyć trzonek , sięgamy po nożyczki
- chusteczkami wycieramy 3 kolory pianki na podłodze - mamy skarpetę którą nakładamy na szczotkę i ściągamy ze ściany pajęczynkę
- z tv podpowiedź do kodu , różnica to 45 a więc - 15:25
- świeczką smarujemy drzwi przesuwane
- kropki na grzybkach są podpowiedzią do walizki
OdpowiedzUsuń- kropki na koszu klikamy według gwiazdy
- siatka 3x3 według pajęczynki z miotły
- rybka dla niedźwiadka
- miseczka + woda + płyn - podpowiedź do suwaków
- długo się zastanawiałam co oznaczają cyfry na niebieskich książkach , próbowałam pod alfabet ale nie ... tu chodzi o figury karciane - król - as - dama - walet a więc kod - KAQJ
- naprawiamy ucho zajączkowi
- odkurzamy podłogi robotem bezprzewodowym , ubieramy koszulki i wychodzimy .. super gra :)