sobota, 30 grudnia 2017

The Frozen Sleigh Xavier House 2 Escape


2 komentarze:

  1. Witam Cię Lalka, mam pytanie dotyczące gier od Enagames. Pojawiają się w nich różne układanki łatwiejsze, trudniejsze i nie zawsze chce mi się je rozwiązywać. Wcześniej była opcja SKIP i można było pominąć je. Teraz nie ma tego i jest opcja VIDEO z podpowiedzią. Nie raz jak zaczynam to oglądać to odechciewa się grać. Tym bardziej, że na filmiku video z podpowiedzią jest opcja SKIP. O co tu chodzi? Czy można jakoś to ustawić. Te gierki są dość fajne ale nie zawsze mogę je skończyć. Pozdrawiam. Sławek

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię Sławciu , też lubię sobie w nie pograć bo naprawdę są dość fajne .. Jak zauważyłeś co raz to się coś zmienia w tych grach , staram się do końca korzystać ze znaku ( ? )ale jeśli chodzi o jakieś układanki to wtedy początek video aby skumać o co chodzi. Nie majstrowałam jeszcze przy tych grach czy można coś tam zmienić , jedyne co zauważyłam to autorzy gier co raz to coś wymodzają ,nie na lepsze a na gorsze ... Pozdrawiam serdecznie i miło mi że zaglądasz ale szkoda że tak mało się odzywasz ... A tak przy okazji to życzę wspaniałego Sylwestra i szczęśliwego zdrowego Nowego Roku 2018 🍾 🥂 🍷

    OdpowiedzUsuń