super gra ..... ale rozpracowaliśmy ją z zolzą z szuflady wkrętak na kartkach + podpowiedź godziny i kolorowe szpilki dają kod kolorowy obok tarcze zegarka ....teraz musimy z kartek zagospodarować sobie dzień tzn poranna kawa , mail tel i spanie ....każdej czynności odpowiadają godz ....godzna to polożenie wskazówek zegara ... tak uzyskujemy ćwiartki do wbijania 15,9,21:30 i 18 kartę w słup ... mamy C i E ... z napisu na drzwiach środkowe litery tworzą cyfry , które wbijamy mamy sowy - oczy , w poprzedniej lokacji jest podpowiedź do oczu sów ...jak dodamy je do siebie dostaniemy kod literowy do szafki ściągamy mapę i mamy kod do przełączników obok słupa schowek pod 26 otwarty -> klucz do szuflady w tym schowku podpowiedż do tel tel na mapę i nowy kod (od lewej !!!!) który wbijamy też w tym schowku obok nożem przecinamy taśmę na szafce
na kartce miejsce ukrycia 2 częsci śrubokręta dostajemy podpowiedż 15 i 34 - 15 to 1 kolumna 5 kratka ... 34 to 3 kolumna 4 kratka z podpowiedzi 26x3 wynika , że w 2 kolumnie szukamy 6 kratki i pukamy wkrętem 3x ( w lokacji z kartkami) drzwi się otwierają i uciekamy
super gra ..... ale rozpracowaliśmy ją z zolzą
OdpowiedzUsuńz szuflady wkrętak
na kartkach + podpowiedź godziny i kolorowe szpilki dają kod kolorowy
obok tarcze zegarka ....teraz musimy z kartek zagospodarować sobie dzień tzn poranna kawa , mail tel i spanie ....każdej czynności odpowiadają godz ....godzna to polożenie wskazówek zegara ... tak uzyskujemy ćwiartki do wbijania 15,9,21:30 i 18
kartę w słup ... mamy C i E ... z napisu na drzwiach środkowe litery tworzą cyfry , które wbijamy
mamy sowy - oczy , w poprzedniej lokacji jest podpowiedź do oczu sów ...jak dodamy je do siebie dostaniemy kod literowy do szafki
ściągamy mapę i mamy kod do przełączników obok słupa
schowek pod 26 otwarty -> klucz do szuflady
w tym schowku podpowiedż do tel
tel na mapę i nowy kod (od lewej !!!!) który wbijamy też w tym schowku obok
nożem przecinamy taśmę na szafce
na kartce miejsce ukrycia 2 częsci śrubokręta
OdpowiedzUsuńdostajemy podpowiedż 15 i 34 - 15 to 1 kolumna 5 kratka ... 34 to 3 kolumna 4 kratka
z podpowiedzi 26x3 wynika , że w 2 kolumnie szukamy 6 kratki i pukamy wkrętem 3x ( w lokacji z kartkami)
drzwi się otwierają i uciekamy