śrubokręt z szuflady .... kolory kwiatków klikanie 2 znaków to sejf obrotowy ... podpowiedź w książce : znak + kolor - danym znakiem wyszukujemy kolor liczby po wykonaniu działania otwierają szafę na kartce podpowiedź do zegara ... po wciśnięciu patrzymy na zegar .... w dany kolor wbijamy godzinę klikanie bialych pasków na ramie w pudełko klikanie w pilota w item wg położenia kółek na obrazie nieba .... jeśli kółko lewe na niebieskim to lewy niebieski , jeśli prawe na chmurze to prawe białe etc kule do skrzynki -> uchwyty do wejścia + śrubki i śrubokręt
klucz do szafki na ścianie ... czerwone książki podpowiedzią do dolu szafy - klikanie G/D patyk do wyłącznika pod sufitem w piwnicy tablica .... podpowiedź na stoliku z książką - zaczynamy zapisywać ustawienia 3 kratek od białej gory na tablicy z lewej !!!!!
cyfry na ścianach piwnicy + podpowiedź w książce to kolejność klikania w pudełko po dopaniu pokręteł ustawiamy kod (tablica w piwnicy) podpowiedź na obrazie z kolorami
pod każdy kolor podpisujemy znaki i cyfry , klikanie pod zegarem od 1-9 daje klucz klucz do drzwi w piwnicy na ścianach podpowiedzi do koloru kul nie!!!!!! ....podpowiedź co mamy zrobić : ustawić zegar na 12 i wcisnąć ksiązkę są dxwignie , teraz kula odpowiada innej figurze
zapisujemy figury dla kazdej kuli i na drzwiach wklejamy obrazy tych figur .... jeśli na jednym polu wyjdzie nam trójkąt , koło i trókąt odwrotny to obrazem będzie gwiazda żydowska w kole etc symbole wpisujemy w kolejności takiej jak pojawiają się białe pola !!!!!!!!!!!!!
śrubokręt z szuflady .... kolory kwiatków
OdpowiedzUsuńklikanie 2 znaków to sejf obrotowy ... podpowiedź w książce : znak + kolor - danym znakiem wyszukujemy kolor
liczby po wykonaniu działania otwierają szafę
na kartce podpowiedź do zegara ... po wciśnięciu patrzymy na zegar .... w dany kolor wbijamy godzinę
klikanie bialych pasków na ramie w pudełko
klikanie w pilota w item wg położenia kółek na obrazie nieba .... jeśli kółko lewe na niebieskim to lewy niebieski , jeśli prawe na chmurze to prawe białe etc
kule do skrzynki -> uchwyty do wejścia + śrubki i śrubokręt
GRĘ MOŻNA ZAPISYWAĆ !!!!!!!
Usuńaha ... po odkręceniu obrazu klikamy tak jak w książce , naciskamy przycisk i potem odwzorowujemy jeszcze raz to co zobaczyliśmy ....
Usuńw piwnicy klikamy w bok i widzimy kolorowe cyfry + kolejność kolorów z szafy daje nam kolejność klikania w piwnicy -> klucz
OdpowiedzUsuńklucz do szafki na ścianie ...
OdpowiedzUsuńczerwone książki podpowiedzią do dolu szafy - klikanie G/D
patyk do wyłącznika pod sufitem
w piwnicy tablica .... podpowiedź na stoliku z książką - zaczynamy zapisywać ustawienia 3 kratek od białej gory na tablicy z lewej !!!!!
cyfry na ścianach piwnicy + podpowiedź w książce to kolejność klikania w pudełko
OdpowiedzUsuńpo dopaniu pokręteł ustawiamy kod (tablica w piwnicy)
podpowiedź na obrazie z kolorami
pod każdy kolor podpisujemy znaki i cyfry , klikanie pod zegarem od 1-9 daje klucz
OdpowiedzUsuńklucz do drzwi w piwnicy
na ścianach podpowiedzi do koloru kul
nie!!!!!! ....podpowiedź co mamy zrobić : ustawić zegar na 12 i wcisnąć ksiązkę
są dxwignie , teraz kula odpowiada innej figurze
zapisujemy figury dla kazdej kuli i na drzwiach wklejamy obrazy tych figur .... jeśli na jednym polu wyjdzie nam trójkąt , koło i trókąt odwrotny to obrazem będzie gwiazda żydowska w kole etc
OdpowiedzUsuńsymbole wpisujemy w kolejności takiej jak pojawiają się białe pola !!!!!!!!!!!!!
i papapapa - zjedzona gierka , ale dawno tak świetnej nie było !!!!!!
OdpowiedzUsuń