wtorek, 13 grudnia 2016

Orbit Escape


9 komentarzy:

  1. śrubokręt z szuflady .... kolory kwiatków
    klikanie 2 znaków to sejf obrotowy ... podpowiedź w książce : znak + kolor - danym znakiem wyszukujemy kolor
    liczby po wykonaniu działania otwierają szafę
    na kartce podpowiedź do zegara ... po wciśnięciu patrzymy na zegar .... w dany kolor wbijamy godzinę
    klikanie bialych pasków na ramie w pudełko
    klikanie w pilota w item wg położenia kółek na obrazie nieba .... jeśli kółko lewe na niebieskim to lewy niebieski , jeśli prawe na chmurze to prawe białe etc
    kule do skrzynki -> uchwyty do wejścia + śrubki i śrubokręt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRĘ MOŻNA ZAPISYWAĆ !!!!!!!

      Usuń
    2. aha ... po odkręceniu obrazu klikamy tak jak w książce , naciskamy przycisk i potem odwzorowujemy jeszcze raz to co zobaczyliśmy ....

      Usuń
  2. w piwnicy klikamy w bok i widzimy kolorowe cyfry + kolejność kolorów z szafy daje nam kolejność klikania w piwnicy -> klucz

    OdpowiedzUsuń
  3. klucz do szafki na ścianie ...
    czerwone książki podpowiedzią do dolu szafy - klikanie G/D
    patyk do wyłącznika pod sufitem
    w piwnicy tablica .... podpowiedź na stoliku z książką - zaczynamy zapisywać ustawienia 3 kratek od białej gory na tablicy z lewej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cyfry na ścianach piwnicy + podpowiedź w książce to kolejność klikania w pudełko
    po dopaniu pokręteł ustawiamy kod (tablica w piwnicy)
    podpowiedź na obrazie z kolorami

    OdpowiedzUsuń
  5. pod każdy kolor podpisujemy znaki i cyfry , klikanie pod zegarem od 1-9 daje klucz
    klucz do drzwi w piwnicy
    na ścianach podpowiedzi do koloru kul
    nie!!!!!! ....podpowiedź co mamy zrobić : ustawić zegar na 12 i wcisnąć ksiązkę
    są dxwignie , teraz kula odpowiada innej figurze

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisujemy figury dla kazdej kuli i na drzwiach wklejamy obrazy tych figur .... jeśli na jednym polu wyjdzie nam trójkąt , koło i trókąt odwrotny to obrazem będzie gwiazda żydowska w kole etc
    symbole wpisujemy w kolejności takiej jak pojawiają się białe pola !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. i papapapa - zjedzona gierka , ale dawno tak świetnej nie było !!!!!!

    OdpowiedzUsuń