➽ kolorowe serwetki do klikania na bramie w buźki ➽ w nowym pomieszczeniu nóż którego używamy na beczce z kwiatami ➽ oba kółka z książki nakładamy na siebie - kod ➽ kołek w podłogę gdzie są beczki ➽ ustawiamy kulki na kratce kulki
➽ kartka z kwadratami liczbowymi .. na dole H M S - wystukujemy na tej kartce godzinę z zegara - 02 : 45 : 30 ➽ w pokoju obok liczby na ścianie to podpowiedź do odwrotu strony zegara
➽ z baterii kod literowy -> nad drzwiami napis - możemy teraz przejść przez okno w pokoju z kufrem na kod 3 cyfrowy - w tym samym pokoju stawiamy czaszkę na szafce po uprzednim wyjęciu oczu
➽ oczy dajemy duchowi ➽ szczypcami wyciągamy z dzbana żółwia w lokacji gdzie wkładamy białe diamenty i klikamy w płetwy według podpowiedzi z drzwi L/P ➽ sprayem po ścianie nad zegarem
➽ kartka z zarysem liczb - liczymy kreski które brakują - 2451 to kod w lokacji ze ślimakiem ➽ napis po sprayu + napis na obrazie , tych liter szukamy nad zegarem i klikamy w rogi obrazu 851 ---27 34 ---- 6 ➽ dwie czaszki stawiamy w otwory w początkowej lokacji ➽ po włożeniu białych diamentów kartka do ślimaka - tylko te brakujące zaznaczamy a na tym pręcie zaczepiamy białe kule - te kolory zaznaczamy na wiatraczku w lokacji z obrazem - zaczynamy od lewej góry - czer - pom - żół - ziel - granat -róż
➽ albo była tak ukryta albo dopiero znalazłam obok domku ze ślimakiem rurkę z kranikiem który dajemy w otwór szafki gdzie stawialiśmy czaszkę a rurką po czaszce ➽ z dzbana wodę do drewnianej donicy w tej samej lokacji i podlewamy rośliny w lokacji z zegarem ➽ mrówka na koło z kratkami - mamy podpowiedź - odgryzione ząbki do ilości kwadracików w 4 kółkach - 3 6 5 4 ➽ kod do skrzynki - kwadraty to serwetki -6 krzyżyków w lokacjach - 5 diamentów - 4 ➽ stożek + młotem w kamienną głowę za oknem ➽ zielone kule wkładamy jak przerwy miedzy wskazówkami zegara a więc góra - 4 lewo - 2 prawo - 3 ➽ wodą gasimy ogień - wskazówki do zegarów i ustawiamy według kartki A ->80 B ->120 C ->100 D ->40
➽ kolorowe serwetki do klikania na bramie w buźki
OdpowiedzUsuń➽ w nowym pomieszczeniu nóż którego używamy na beczce z kwiatami
➽ oba kółka z książki nakładamy na siebie - kod
➽ kołek w podłogę gdzie są beczki
➽ ustawiamy kulki na kratce
kulki
➽ kartka z kwadratami liczbowymi .. na dole H M S - wystukujemy na tej kartce godzinę z zegara - 02 : 45 : 30
OdpowiedzUsuń➽ w pokoju obok liczby na ścianie to podpowiedź do odwrotu strony zegara
➽ z baterii kod literowy -> nad drzwiami napis - możemy teraz przejść przez okno w pokoju z kufrem na kod 3 cyfrowy - w tym samym pokoju stawiamy czaszkę na szafce po uprzednim wyjęciu oczu
OdpowiedzUsuń➽ oczy dajemy duchowi
OdpowiedzUsuń➽ szczypcami wyciągamy z dzbana żółwia w lokacji gdzie wkładamy białe diamenty i klikamy w płetwy według podpowiedzi z drzwi L/P
➽ sprayem po ścianie nad zegarem
➽ kartka z zarysem liczb - liczymy kreski które brakują - 2451 to kod w lokacji ze ślimakiem
OdpowiedzUsuń➽ napis po sprayu + napis na obrazie , tych liter szukamy nad zegarem i klikamy w rogi obrazu
851 ---27
34 ---- 6
➽ dwie czaszki stawiamy w otwory w początkowej lokacji
➽ po włożeniu białych diamentów kartka do ślimaka - tylko te brakujące zaznaczamy a na tym pręcie zaczepiamy białe kule - te kolory zaznaczamy na wiatraczku w lokacji z obrazem - zaczynamy od lewej góry - czer - pom - żół - ziel - granat -róż
➽ albo była tak ukryta albo dopiero znalazłam obok domku ze ślimakiem rurkę z kranikiem który dajemy w otwór szafki gdzie stawialiśmy czaszkę a rurką po czaszce
OdpowiedzUsuń➽ z dzbana wodę do drewnianej donicy w tej samej lokacji i podlewamy rośliny w lokacji z zegarem
➽ mrówka na koło z kratkami - mamy podpowiedź - odgryzione ząbki do ilości kwadracików w 4 kółkach - 3 6 5 4
➽ kod do skrzynki - kwadraty to serwetki -6 krzyżyków w lokacjach - 5
diamentów - 4
➽ stożek + młotem w kamienną głowę za oknem
➽ zielone kule wkładamy jak przerwy miedzy wskazówkami zegara a więc góra - 4 lewo - 2 prawo - 3
➽ wodą gasimy ogień - wskazówki do zegarów i ustawiamy według kartki
A ->80
B ->120
C ->100
D ->40