➽ do trzech przycisków kartka w szufladzie .. patrzymy pod kątem cyfr rzymskich - 1 2 3 3 2 3 ➽ kod do szuflady z książek - jeśli wizualnie narysujemy kreski dla każdego koloru z osobna wyjdą nam cyfry - czerwona - 3 zielona - 2 brązowa - 6 - granatowa - 7 ➽ mopem ściągamy pilota z drugiego obrazu i klikamy w obraz ➽ do skrzyneczki kod z trzech przycisków + karta dzwonek ➽ puszkę otwieramy monetą ➽ kod do skrzynki z szachownicy .. pomiędzy pionkami widoczne cyfry - 217
➽ z karty numer to kod do tablicy z kwadratami na ścianie - otwieramy ten który zaświeci się na zielono i zabieramy kartę ➽ przyciski wkładamy do trąbki i klikamy według podpowiedzi z drugiego pomieszczenia 2131312 ➽ w następnym pomieszczeniu bierzemy strzałę , łączymy z ołówkiem i sznurkiem - mamy kuszę - wychodząc nie zapominamy spojrzeć na drzwi ➽ kuszą strzelamy do balona nad szklanymi drzwiami reszta z górki .. super gra ...
➽ do trzech przycisków kartka w szufladzie .. patrzymy pod kątem cyfr rzymskich - 1 2 3 3 2 3
OdpowiedzUsuń➽ kod do szuflady z książek - jeśli wizualnie narysujemy kreski dla każdego koloru z osobna wyjdą nam cyfry - czerwona - 3
zielona - 2 brązowa - 6 - granatowa - 7
➽ mopem ściągamy pilota z drugiego obrazu i klikamy w obraz
➽ do skrzyneczki kod z trzech przycisków + karta dzwonek
➽ puszkę otwieramy monetą
➽ kod do skrzynki z szachownicy .. pomiędzy pionkami widoczne cyfry - 217
➽ z karty numer to kod do tablicy z kwadratami na ścianie - otwieramy ten który zaświeci się na zielono i zabieramy kartę
OdpowiedzUsuń➽ przyciski wkładamy do trąbki i klikamy według podpowiedzi z drugiego pomieszczenia 2131312
➽ w następnym pomieszczeniu bierzemy strzałę , łączymy z ołówkiem i sznurkiem - mamy kuszę - wychodząc nie zapominamy spojrzeć na drzwi
➽ kuszą strzelamy do balona nad szklanymi drzwiami
reszta z górki .. super gra ...