poniedziałek, 21 marca 2016

Marshmallow's New Home: Room 5

3 komentarze:

  1. ➽ kluczyk pod zasłonką okna
    ➽ z książki podpowiedź L - P -> patrzymy prawą stronę w dół potem lewo w górę a więc - P P L P - P L P P
    ➽ za oknem nożyczki które używamy w książce - oglądamy kartę w item a podpowiedź mamy za oknem
    ➽ do czytnika wpisujemy 643

    OdpowiedzUsuń
  2. ➽ deski używamy za oknem
    ➽ na biurku szablon a w książce podpowiedź - bierzemy pod uwagę krzyżujące się linie
    koło = 2
    gwiazda= 3
    kwadrat = 4
    trójkąt = 1

    OdpowiedzUsuń
  3. ➽ rozglądamy się w koło i zaglądamy do szuflad aby zebrać monety
    ➽ w regale mamy jeszcze aktywne książki - w jednej z nich elementy zaznaczone na czerwono - używamy nożyka i mamy - kod 3 cyfrowy -783
    ➽ szablon z następnej książki podkładamy pod wykres z kresek w szafie i odczytujemy cyfry z białych pól - 257
    ➽ 5 monet do zielonej skrzynki - zwalniamy krzesło a w górnej części szafy następna skrzynka
    ➽ kolory mamy po zasłonięciu zasłon w oknie
    ➽ między przerwami z kresek odczytujemy liczby - 3761
    ➽ 4 kwadraty mamy ponumerowane na lewo od szafy ...
    świetna gra ...

    OdpowiedzUsuń