ale motyle dały dziś mnie po kościach ufffffff.... szafek używamy trzy razy : 1.- otwieramy i zamykamy odpowiednie drzwi 2. pod kolejne numery od 1-10 podstawiamy identycznie polożone zające (klikanie L/P) 3.otwieramy drzwiczki szafek wg. podpowiedzi i mamy kod cyfrowy (górna szafka w kuchni) kod 3cyfrowy - z 3 ósemek wykreślamy kreseczki z podpowiedzi żarówkę musimy wkręcić do obydwu lamp dla kodu kwiatków i uzyskania kolejnych numerów na pszczółkach kolor butów uszeregowany przenosimy na kolorowy krążek ( obracający się wskaźnik zatrzymujemy na kolejnym kolorze , a potem ponownie klikamy w środek do następnego koloru) kolejnosć zapalajacych się palników (od lewej) to kod do skrzynki) pilotem uruchamiamy pociąg , laską strącamy klucz i ponownie pilotem by pociąg wyjechał reszta podpowiedzi powinna być już czytelna
ale motyle dały dziś mnie po kościach ufffffff....
OdpowiedzUsuńszafek używamy trzy razy : 1.- otwieramy i zamykamy odpowiednie drzwi
2. pod kolejne numery od 1-10 podstawiamy identycznie polożone zające (klikanie L/P)
3.otwieramy drzwiczki szafek wg. podpowiedzi i mamy kod cyfrowy (górna szafka w kuchni)
kod 3cyfrowy - z 3 ósemek wykreślamy kreseczki z podpowiedzi
żarówkę musimy wkręcić do obydwu lamp dla kodu kwiatków i uzyskania kolejnych numerów na pszczółkach
kolor butów uszeregowany przenosimy na kolorowy krążek ( obracający się wskaźnik zatrzymujemy na kolejnym kolorze , a potem ponownie klikamy w środek do następnego koloru)
kolejnosć zapalajacych się palników (od lewej) to kod do skrzynki)
pilotem uruchamiamy pociąg , laską strącamy klucz i ponownie pilotem by pociąg wyjechał
reszta podpowiedzi powinna być już czytelna
aha ... podpowiedzią do szachownic (górna szafka kuchenna) są czerwone krzyżyki w książce ....
Usuńdość dużo czasu kosztowała mnie tak gra i piszę wskazówki z pamięci i notatek - może niechronologicznie ... sorki
OdpowiedzUsuń