sobota, 30 stycznia 2016

No One Escape Dungeon I

9 komentarzy:

  1. ✒ klikamy przyciski według strzałek
    w pionie zaznamy (patrz krzyżyk)
    0 0 0 0 X X
    0 0 0 X 0 X
    0 0 0 X 0 X
    0 0 0 0 0 0
    0 0 X X X 0
    0 X 0 0 X 0
    X X X 0 X 0
    teraz mamy nową lokację i dojście do kamienia


    OdpowiedzUsuń
  2. ✒ kamienie wkładamy z lewej strony i klikamy według znaków pod kamieniami i zaznaczonymi przyciskami po prawej a więc zaczynamy od wody jadąc od góry
    L - P - P - P - L - L - L - L - P i to wystarczy aby dostać kulę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tez w to grałam , skorzystałam z Twojej podpowiedzi jednak ni jak nie rozumie jej , :( ...reszta poszła gładko

      Usuń
    2. a ja klikałem P-L-L-L-L-P haaaaaaaaaa.... ale też tego nie rozumiem dlaczego akurat tak

      Usuń
    3. wg mnie na tych trzech widokach : wodotrysku , balustrady i kryształów na kolumnach bocznych mamy zaznaczone strzałki (te które wskazywały kamienie) ale licząc kolumny od lewej do prawej w każdym widoku wskazują kierunek. W widoku wodotrysku P-L , w balustradzie L-L i w kryształach L-P. Dlatego tak klikałem i dostałem kulę .

      Usuń
  3. ✒ kopuła z kolorowymi kryształami ma znaki i miejsce na kod -> liczymy ilość strzałek - 375
    ✒ z fontanny zabrałam znak a włożyłam tam kulę
    ✒ różowy kryształ wkładamy w otwór pod przyciskami -> klucz do skrzyni


    OdpowiedzUsuń
  4. ✒ dwa znaki wkładamy z lewej strony ściany gdzie kolorowe kryształy i dostajemy się do skarbca
    ✒ zabieramy jakiś kamień a tam gdzie otwieraliśmy skrzynię jakieś sito które używamy w fontannie
    ✒ znaki wkładamy z prawej strony i wychodzimy ... jakaś dziwna dzisiaj ta gra i te znaki nie dopracowane .. nie podobała mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  5. i właśnie o te strzałki chodziło tylko w kolejności znaków ... może to nie zrozumiale ujęłam ...

    OdpowiedzUsuń