czwartek, 27 sierpnia 2015

Gatamari Escape 25

3 komentarze:

  1. super gierka ...
    ➨ kula na obrazie ma kręcone zwoje .. to podpowiedź do pokrętła w drzwiach - P - P - L - P - L - L - P
    ➨ kobiecie dajemy różę -> kolce są podpowiedzią do prawo - lewo w witrynie
    ➨ w książce podpowiedzi -> jak przerzucamy strony
    gościu wskazuje palcem na literki na bluzce mamy kod literowy -> KYEN
    ➨ pałką wyciągamy kulkę pod łóżkiem
    ➨ ta kartka to podpowiedź do szuflad przy drzewku
    tyle razy ile kresek klikamy w jedną a tam gdzie kropki w drugą
    ➨ z karty numer do telefonu i tu podpowiedź
    do kwadracików niebieskie - czerwone

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah - niebieskie
    An - czerwone
    ➨ idziemy za biedronką do drzewka - tam kameleon
    ➨ kładziemy go na łóżko i klikamy w kontakt
    wracamy - zabieramy go i mamy kod do szafki
    ➨ pieprzem załatwiamy bandziora a pałką
    zabieramy pilota

    OdpowiedzUsuń
  3. ➨ pilota na mapę na ścianie i musimy stworzyć
    rysopis ze wszystkich zdjęć w szafkach
    ➨ kluczyk do sejfu
    ➨ kartka jest podpowiedzią do zegara
    ➨ według książki wlewamy płyny ale patrzymy na godzinę i według kartki obliczamy różnicę godzinową
    końcowy wynik - 417 ...

    OdpowiedzUsuń