sobota, 30 maja 2015

The Princess Diaries 1 Escape

13 komentarzy:

  1. w książce - kolory i znaki
    na następnej malujemy rysikiem - znaki do wazonów na kominku - spada figurka
    z nad łóżka przykrywa którą dajemy na dzban gdzie dwa kieliszki
    ta figurka to laleczka - dajemy jej chusteczkę i stawiamy na różowym puzderku na toaletce - kamień + szpilka
    na toaletce cyfry - ustawiamy na kuli nad łóżkiem guziki - > godzinowo według tych cyfr
    drzewo porąbałam
    z popielnika wymiotłam miotełką
    klej nakłuwamy szpilką - kleimy miotełkę i jeszcze raz wymiatamy
    teraz kładziemy porąbane drzewo
    kartkę z książki odpalamy od lampy i podpalamy w kominku


    OdpowiedzUsuń
  2. lalka! odwaliłaś kawał roboty!

    OdpowiedzUsuń
  3. tym razem załadowała się bez błędu, więc gram--. Nad łóżkiem kula z dziurkami od kluczy. Trzeba je potraktować jak wskazówki zegara i ustawić zgodnie z podpowiedzią obok róży. (0 to godz. 24)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyka na drewno wstawiłam do ognia. Stopiłam złote jajko a kamień z niego wyjęłam rękawiczkami

    OdpowiedzUsuń
  5. kamienie można wkładać w tarczę pomiędzy toporami

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł- kod do klikania obrazu to liczby z kominka (8,4,2,8,10) w połączeniu z telefonem

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatka karmimy pszczółką, która była na fioletowym bukiecie

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz trzeba jakoś połączyć klikanie kamieni z podpowiedzią z telefonu i być może kolorowymi kółkami z książki

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie tak- 10+9+8= 27 i zgodnie z podpowiedzią z książki odejmujemy od tego różowe liczby (w sumie 11), czyli czerwony to 15. Telefon wyświetla kolejność klikania kamieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a żeby było prościej to poklikałam telefon i według kolejności tych liczb w środku podstawiłam zsumowane kolorem a między nimi mamy 15 czerwone więc klikamy w środek ...

      Usuń
  10. łapki puściły :) pomijając błędy- świetna gra!

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki Olu za współpracę i pomoc ✿✿✿
    gra sama w sobie fajna ale ten item mnie
    denerwował .. bez suwaka !

    OdpowiedzUsuń
  12. koko01:49

    nie miałam problemów z grą - może już poprawiona ?
    lubię Flash512

    OdpowiedzUsuń