Szykuje się dobra zabawa. Trzeba wszystko obejść i obklikać. Pierwszy kod- Na półce stoją naczynia. zaglądamy im po spody- mają różne kształty podstaw- to kod do dolnej lewej szafki pod drewnianym ptaszkiem.
Wolno idzie :) Kolejny kod- obraz z trójkątem, kołem i kwadratem, to podpowiedź do ułożenia tych figur w skrzynce na biurku. Teraz mam 4 figury. (jedna z nich trudna do odnalezienia była wewnątrz obrazu nad biurkiem, na ramie)
Monety do skrzynki na stoliku obok sofy- klucz. Dobrze kliknąć drugi raz- skrzynka odda monety. Może się przydadzą. Klucz do sejfu z prawej strony sofy. Widać go przy pierwszym zbliżeniu na sofę. Stamtąd rysunek strzałki. Jest i dziurka. Jak się tam włoży trójkąt będzie podpowiedź do słoneczka, które jest nad drewnianym ptaszkiem.
Rany! jaka fajna! Więc... z sejfu karteczka ze strzałką. To podpowiedź, którą trzeba połączyć z obrazem pola szachowego. Rysunek strzałki wyobrazić sobie na polu szachowym i w takiej kolejności klikać przyciski (tylko te, które na szachownicy są czarne) na pudełku pod okrągłą lampą. Kolejna żarówka. Żarówka do lampki w szafce. Tam już jedną wcześniej wkręciłam. Podpowiedź do klikania przycisków na lampie- z lampy na biurku. Ale ta druga z szafy daje trochę w kość :)
Znalazłam kolejny krzyżyk. Jest w widoku na drzwi, trzeba kliknąć w podłogę. Trochę jaśniejszy klepki. Najpierw będzie zbliżenie, potem już można to kliknięciem otworzyć- wtyczka
Coś robię nie tak. odtworzyłam symbole z książek z tych, które są na monetach. Niekiedy wrzucamy do skrzynki dwie, niekiedy trzy- ale nic się nie stało. Nadal nie wiem co dalej.
Wciąga! Obok zielonych książek stoi jedna brązowa! Nie zauważyłam jej wcześniej. Trzeba ją obracać cierpliwie tak długo aż ujawni z tyłu śrubki. Wtedy trzeba się z nią przejść do śrubokręta i odkręcić z niej ten pasek- kluczyk. Podpaliłam smoka, można go gasić. I co dalej?
Tym dziwnym sztyletem- wskaźnikiem wyjęłam resztę kartki z szuflady i mam kod chyba do okrągłej lampy, ale na razie jeszcze nie wiem jak go użyć i co z tym śrubokrętem!!!
A strona przy weryfikacji to już mnie nawet z jedzenia odpytuje.
Trzeba wskaźnik- mieczyk położyć na kartkę z podpowiedzią do lampy. To co jest w załamaniach po stronie czarnej kropki to przyciski które gaszą lampę. To co jest w załamaniach po stronie słoneczka, to przyciski zapalające lampę. Trzeba je klikać zgodnie ze strzałką wskaźnika. Jak się dojdzie do końca- kliknąć prostokątny przycisk na lampie i ... klucz.
anonimku- jesteś dalej niż ja? Jak odkręcić śrubki z obrazka.
Klucz do szuflady w szafie, z niej książka i zegarek. Teraz można zielone książki przestawiać. pewnie zegar podpowiada kolejność książek, ale jeszcze nie wiem jak.
Śrubokręta nie trzeba wyrywać z szafy. anonimek wiedział, ale nie powiedział :)). Otóż: zegarek podpowiada jak potraktować symbole z monet i książek. To są numery. Spójrzcie na zegarek. Tak wygląda 1,2, 3 i 9. Resztę trzeba sobie wykombinować z pomocą monet i maszynki do monet ze stolika koło sofy. Czyli np. wrzucamy do maszynki monetę z symbolem 3 i monetę z symbolem 1- w okienku pokazuje się jak wygląda 4. Itd. potem zgodnie z numerami - symbolami ustawiamy książki. Dziewiąta książka już stoi na miejscu, więc trzeba odszyfrować tylko numery 4,5,7 i 8. Naciskamy na "wajhę" i spada obrazek ze śrubkami. Z obrazkiem idziemy do śrubokręta i odkręcamy śrubki. Mamy kartkę z kwiatkiem. Siedzę już nad tą grą 2,5 godz. A to raczej nie koniec.
Kartkę podgrzałam na smoku. Pojawiły się symbole i to jak je trzeba ułożyć na planszy po obrazku ze śrubkami. Otworzyły się drzwi i ... gram dalej. Mam lornetkę.
zaczęłam grę ale niespodziewani goście...wracam i co widzę .? .. Olu dzięki za piękne komentarze .. witamy miło w naszym gronie i cieszymy się ... ❤ ❤ ❤
Na schodach w kilku miejscach, na płycie z windy są odniesienia do tych runów, które zniknęły wraz z otwartymi drzwiami, więc na razie nie wiem co dalej.
Nie pamiętam gry, która dałaby mi tak w kość jak ta. Po ułożeniu dwóch srebrnych kulek we wgłębieniach niedaleko smoka pojawia się panel, na którym można zapalać światełka. Tu należy zastosować te wskazówki z liczbami- symbolami- chyba, bo próbowałam coś wklikiwać (kolejność biorę z kolejności zielonych książek, ale nic mi nie wychodzi. Potrzebuję pomocy. Gram w tę Rewelację już 3 godzinę.
już dawno nie było tak świetnej gry.. przebija wszystkie, nawet te najlepsze hahaa! nales byłby w swoim żywiole ale żyje Kretą .. niech żałuje .. ja jeszcze hen daleko w tyle .. lecisz jak burza ...
Wskazówki do podświetlanego panelu: 1. Na ścianie przy krętych schodach. 2. na schodach za wnęką z okrągłym otworem. 3. W notatniku z windy. 4. W kopule przed windą- trzeba użyć lornetki. Mam nadzieję, że żadnej nie przegapiłam. Może trzeba wklikać wszystkie od razu?
Myślałam myślałam myślałam... Wpadłam na to, że to już nie może być kolejność książek. Tę kolejność podpowiadają te białe rysunki z książki i schodów. Trzeba z ich pomocą wydedukować gdzie się te symbole znajdują na podświetlanym panelu. I dopiero wtedy wklikać kod z symbolem klucza. zawołałam męża, ma chłop dla mnie cierpliwość :) Pomógł. Tu podaję gotową kolejność. Jak kto chce- proszę korzystać. Numery jak na klawiaturze telefonu: 12985
Rany znikł mi gdzieś jeden komentarz, ważny, więc powtarzam. Książki nie są kolejnością. Z białych rysunków w książce i na schodach dedukujemy miejsca na których są te symbole na podświetlanym panelu. Trzy rysunki rozrysowałam na dwóch kartkach, więc nie chce mi się teraz wyjaśniać, które symbole i dlaczego w tym miejscu- wybaczcie, Przepraszam lalka. Podaję gotowca- klikać jak numery na klawiaturze telefonu- 1#2#9#8#5#
lalka!!!!!!!! Z tej gry się nie wychodzi!!!!!!!!! W tym czasie gdy my rozwiązujemy jeden poziom, autorzy produkują następny!!!!!!!!! Jestem w kolejnej lokacji. Gram dalej.
nie martw się i taj jestem w szoku .. tyle komentarzy już daaaawno nie było.. ja wstawię screeny ważniejsze .. już doleciałam do Ciebie mam te dwie kulki a białe kwadraciki rozrzucone na ścianie i schodach dają literkę Z - którą wklepałam w panelu .. muszę na chwilkę odejść bo stary wyje z głodu .. kolacji czas hahaaa!
W kolejnej lokacji zaczęłam do kodu z muszlami. Wystawka dużych skamieniałych muszli to podpowiedź do ustawiania muszli- klamek w szafce pod skamieniałą ważką. Ustawianie łatwe. Naprzemienne, zaczynamy od prawej muszli.
Nie wiem czy uda mi się ją dziś skończyć. Kręcę się całkiem bez celu po tej latarni czy wiatraku. Mam jakąś skrzynkę na kolorowy kod, kształtkę- 3, wtyczkę- uchwyt i wiatraczek. I nie wiem co dalej.
Świat w tej lokacji się poszerza. Kolejne kroki są oczywiste. po ułożeniu ostatniego elementu kamiennej układanki wyświetla się kod do maszynki na dole szafki. Z niej kolejny wiatraczek
Rudy wiatraczek można zamontować na latarni. Jedna łopatka ma inny kształt. Trzeba to skojarzyć z podpowiedzią z tyłu skamieniałej ważki. A tego nowy zestaw symboli- liczb, ale nie wiem do czego.
Czarny skompletowany wiatrak na klatkę z ptakiem. Jego obroty wyświetlają białe i czarne. Zapamiętaj kolejność, ale na tablicy wbijaj je od prawej i jako pierwsze od góry biały czarny biały, następny są trzy czarne, potem posuwając się w prawo- biały biały czarny, następny biały czarny czarny i czarny biały biały są na początku.
Do kolejnej zagadki trzeba skojarzyć zepsutą maszynkę, która pojawia się pod obrazem z białym kluczem i kod który wyświetla się na obrazie obok i pewnie trzeba to wbić do maszynki, która stoi naprzeciwko obok latarni, ale ja już mam dość. Resztę rozegram sobie jutro.
dzięki anonimku za tyle pracy ❤ .. masa komentarzy i ja się cieszę baaardzo✿ ... postaram się dokończyć ją dzisiaj jak nie dorzucą dalszej części w trakcie hahaaaa!
nie ciskaj kapeluszami , lalka gdzie ta Ola się chowała do tej pory ? próbowałem za nią nadążyć ( anonimek) , czas nie pozwolił , ale szła jak tsunami !
tak jak anomimek wspomniała - klapka w obrazek z czarnym kluczem a tam klapka do białego klucza - wyświetlają się znaki .. te znaki do maszynki obok za każdym razem zatwierdzamy lewym pokrętłem i musimy spamiętać położenie tego lewego przy każdym znaku a teraz musimy to przenieść na skrzyneczkę obok wiatraka
łączymy te dwa elementy w item i mamy pilota którego wykorzystujemy na suficie nad kopułą na kopule kartka z kreskami pod kopułą klikamy w znaki i mamy kolejność w skrzynce z biały kluczem klikamy na lewe pokrętło 1x i przycisk 2x 1x 2x 2x 3x
kluczem otwieramy skrzynkę mamy tabliczkę do filarka przy windzie .. wsiadamy do niej i jedziemy na dół schodami w dół .. tam gdzie był smok jest zejście do piwnicy i widzę ciemność haha! jest strzałka w prawo zebrałam 3 kamienie które wsadziłam w otworki skrzynki
cofamy się do ciemnego pomieszczenia - na ścianie znak jeśli klikniemy w lupę kartki w item to zobaczymy znaki do kwadratów na ścianie po wyklikaniu usuwa się nam ściana i mamy podpowiedź - strzałki
te strzałki są do kłódki ale patrzymy na nie od dołu a więc na godz - 6 - 3 - 7 - 5 kilofem rozbijamy pęknięty głaz - zielona kulka pasująca do skrzyni ale nie działa .. włożyłam tą kulkę w znak na ścianie - klikamy i patrzymy kolejność wyświetlania się i tak klikamy aby znak się zapełnił zabieramy kulkę i teraz pasuje do skrzyni z kilofa trzonkiem przekładamy wajchę zbieramy kamienie + łańcuch do skrzyni i robimy obciążenie wajchy mamy światło wracamy drabinką na górę i wkładamy w pusty otwór w drzwiach znak w połowie schodów stawiamy laser i świecimy w znak wylatuje ogromna kula
Na drzwiach do ogrodu po lewej stronie są rozmazane znaki a dalej leży pierścionek. Zbieramy go haczykiem, który podnosimy z kratki w podłodze. Znali wbijamy do panelu. Krata się zasuwa, wkładamy pierścionek i wychodzimy... to nie ogród. Po prostu wychodzimy :)
Miło mi usłyszeć tyle pochwał. Jesteście pierwsi, u których można całkiem swobodnie poszaleć :) Jestem w niebie!
Witaj miło Olu..cieszymy sie bardzo gdy Nam "duszyczek" przybywa...zapraszamy do stałego przebywania u Nas..tym bardziej że przez następne dni Nasza lalka będzie sierotką ...a po powrocie My będziemy sierotkami bo lalka będzie sie wczasować. Zabieramy ze soba lapka, jednak nie wiemy jaka będzie możliwość korzystania z netu .....pozdrawiamy serdecznie i buziaki ślemy .
w ogrodzie mamy słupki z kranikami witraże z czerwoną strzałką sześcianiki w różnych miejscach ze strzałką i według tego liczba kliknięć w kamienny posążek - klucz otwieramy następne pomieszczenie w szufladzie stołu tabliczka ze znakami + gałka na ścianie szafka - ustawiamy wskazówki według witraży - pompa włączona - fontanna ze smokiem działa zabieramy konewkę i jajko
W ustawianie zębów potworka trzeba się kierować tymi białymi wielokątami. Ale to żmudna zagadka. Trzeba dokładnie ustawić ząb wskazany przez strzałkę a nie podobnie położony. Prościej będzie jeśli ktoś kto nie poklikał mu tych zębów kliknie na pierwszy- 4 razy, na drugi- 5, trzeci- 3, czwarty- 10. Klucz.
nabieramy wody do konewki i polewamy taki chodniczek z cegieł - podpowiedź - wzór do klikania w skrzyneczkę na stole - kartka do słupków z zaworkami - w jednym z nich jajko a jeden bez zaworku -> patrzymy na układ niebieskich kresek czerwony krzyżyk wskazuje miejsce gdzie kopać - mamy brakujący zawór
jeśli dobrze ustawimy zaworki to z kratki pod pod bramą dostaniemy buteleczkę a w niej żeton do rzutnika - tam patrzymy na ryby ich kształty które klikamy w skrzynkę przy wyjściu z pompowni - tam kulki z figurami które zalewamy wodą z konewki
Za drzwiami w metalowej skrzynce na ścianie wskazówki. Ustawiamy je zgodnie z witrażami w ogrodzie. Należy przy tym zwrócić uwagę na kolory obramowań i porównać je z obramowaniami strzałek. Klikamy- góra- 3 razy, dół- 6, lewy- 1. Leje się woda, nabieramy jej do konewki.
Witaj lalka! Jak dobrze, że jesteś. Ja niestety muszę przerwać ledwie zaczęłam. Ale na pewno już Was nie opuszczę. Popracuj a ja po powrocie skorzystam z tego co napiszesz :) Miłego dnia!
jajka dajemy obok kury a ona wskazuje nam miejsce suwaków które ustawiamy według tabliczki w szufladzie i wysokości kulek w drugiej szufladzie stołu pokrętło do pompy ( zapomniałam o kluczu do szuflady - był w skrzyni gdzie klikaliśmy ryby) zakręcamy wodę w jednym ze słupków z kranikami koło chodniczka na lewo - kostka wkładamy ją do panelu na ścianie .. mamy widok znaków
w szafce niżej obcęgi odcinamy smokowi kostkę wracamy do starego pomieszczenia gdzie wkładaliśmy pierścionek i dodajemy z kostki obrączkę - krata w gór w regale nareszcie możemy odciąć śrubokręt na panelu musimy tak połączyć znaki jakie mijaliśmy po drodze znak - Yin Yang - nad schodami gdzie wisiał klucz - w piwnicy z kwadratów i fontanna ze smokiem ..
odkręcamy śrubokrętem panel na bramie , wkładamy pokrętło i wbijamy znaki z tablicy ... wychodzimy na piękna łąkę .. cudna gra .. przekroczenie normy komentarzy...2 dni zajęcia .. nawet z grami dzisiaj słabiutko hahaaa! ❦
Nie wiem jak długo autor nad nią pracował, ale to była tytaniczna praca. Świetna gra. Niezapomniana! Warto było stracić dla niej te wszystkie godziny. Dziękuję za współpracę! Do miłego!
Szykuje się dobra zabawa. Trzeba wszystko obejść i obklikać. Pierwszy kod- Na półce stoją naczynia. zaglądamy im po spody- mają różne kształty podstaw- to kod do dolnej lewej szafki pod drewnianym ptaszkiem.
OdpowiedzUsuńWolno idzie :) Kolejny kod- obraz z trójkątem, kołem i kwadratem, to podpowiedź do ułożenia tych figur w skrzynce na biurku. Teraz mam 4 figury. (jedna z nich trudna do odnalezienia była wewnątrz obrazu nad biurkiem, na ramie)
OdpowiedzUsuńMonety do skrzynki na stoliku obok sofy- klucz. Dobrze kliknąć drugi raz- skrzynka odda monety. Może się przydadzą. Klucz do sejfu z prawej strony sofy. Widać go przy pierwszym zbliżeniu na sofę. Stamtąd rysunek strzałki. Jest i dziurka. Jak się tam włoży trójkąt będzie podpowiedź do słoneczka, które jest nad drewnianym ptaszkiem.
OdpowiedzUsuńgonię Cię , ale dobrze że jesteś !
OdpowiedzUsuń:D
witaj! Gra jest świetna!
UsuńRany! jaka fajna! Więc... z sejfu karteczka ze strzałką. To podpowiedź, którą trzeba połączyć z obrazem pola szachowego. Rysunek strzałki wyobrazić sobie na polu szachowym i w takiej kolejności klikać przyciski (tylko te, które na szachownicy są czarne) na pudełku pod okrągłą lampą. Kolejna żarówka. Żarówka do lampki w szafce. Tam już jedną wcześniej wkręciłam. Podpowiedź do klikania przycisków na lampie- z lampy na biurku. Ale ta druga z szafy daje trochę w kość :)
OdpowiedzUsuńpo zmontowaniu ing i jang- klucz z otwartych drzwiczek i smok, ale na razie musi wystarczyć klucz. smok na później
OdpowiedzUsuńZnalazłam kolejny krzyżyk. Jest w widoku na drzwi, trzeba kliknąć w podłogę. Trochę jaśniejszy klepki. Najpierw będzie zbliżenie, potem już można to kliknięciem otworzyć- wtyczka
OdpowiedzUsuńCo ja gadam, co ja gadam? Nie wtyczka tylko klucz- uchwyt do szafki pod okrągłą lampą. Tej, z której odpada uchwyt- kółko
OdpowiedzUsuństoję. Butelka, książki z symbolami z monet i takimi, które powstają w skrzynce obok sofy z kombinacji tych monet. nie wiem co dalej
OdpowiedzUsuńCoś robię nie tak. odtworzyłam symbole z książek z tych, które są na monetach. Niekiedy wrzucamy do skrzynki dwie, niekiedy trzy- ale nic się nie stało. Nadal nie wiem co dalej.
OdpowiedzUsuńWciąga! Obok zielonych książek stoi jedna brązowa! Nie zauważyłam jej wcześniej. Trzeba ją obracać cierpliwie tak długo aż ujawni z tyłu śrubki. Wtedy trzeba się z nią przejść do śrubokręta i odkręcić z niej ten pasek- kluczyk. Podpaliłam smoka, można go gasić. I co dalej?
OdpowiedzUsuńSpaliłam sznurek na korkociągu i otworzyłam butelkę. Hm...
OdpowiedzUsuńa spróbuj te monety za obrazkiem ze śrubkami
OdpowiedzUsuńChętnie! Ale wciąż nie mam śrubokręta, więc nie mogę odkręcić obrazka :(
Usuńwlałam wino do płaskiego naczynia obok ptaszka i mam podpowiedź do do szafy- mam miecz- nie miecz
OdpowiedzUsuńTym dziwnym sztyletem- wskaźnikiem wyjęłam resztę kartki z szuflady i mam kod chyba do okrągłej lampy, ale na razie jeszcze nie wiem jak go użyć i co z tym śrubokrętem!!!
OdpowiedzUsuńA strona przy weryfikacji to już mnie nawet z jedzenia odpytuje.
Trzeba wskaźnik- mieczyk położyć na kartkę z podpowiedzią do lampy. To co jest w załamaniach po stronie czarnej kropki to przyciski które gaszą lampę. To co jest w załamaniach po stronie słoneczka, to przyciski zapalające lampę. Trzeba je klikać zgodnie ze strzałką wskaźnika. Jak się dojdzie do końca- kliknąć prostokątny przycisk na lampie i ... klucz.
OdpowiedzUsuńanonimku- jesteś dalej niż ja? Jak odkręcić śrubki z obrazka.
śrubokręt jest w szafce na dole pod słoneczkiem
OdpowiedzUsuńKlucz do szuflady w szafie, z niej książka i zegarek. Teraz można zielone książki przestawiać. pewnie zegar podpowiada kolejność książek, ale jeszcze nie wiem jak.
OdpowiedzUsuńCzy tu jest ktoś jeszcze?
Wiem gdzie jest śrubokręt, ale nie mogę go oderwać
OdpowiedzUsuńŚrubokręta nie trzeba wyrywać z szafy. anonimek wiedział, ale nie powiedział :)). Otóż: zegarek podpowiada jak potraktować symbole z monet i książek. To są numery. Spójrzcie na zegarek. Tak wygląda 1,2, 3 i 9. Resztę trzeba sobie wykombinować z pomocą monet i maszynki do monet ze stolika koło sofy. Czyli np. wrzucamy do maszynki monetę z symbolem 3 i monetę z symbolem 1- w okienku pokazuje się jak wygląda 4. Itd. potem zgodnie z numerami - symbolami ustawiamy książki. Dziewiąta książka już stoi na miejscu, więc trzeba odszyfrować tylko numery 4,5,7 i 8. Naciskamy na "wajhę" i spada obrazek ze śrubkami. Z obrazkiem idziemy do śrubokręta i odkręcamy śrubki. Mamy kartkę z kwiatkiem. Siedzę już nad tą grą 2,5 godz. A to raczej nie koniec.
OdpowiedzUsuńJestem tu nowa. Mam na imię ola.
Kolejność książek
UsuńKartkę podgrzałam na smoku. Pojawiły się symbole i to jak je trzeba ułożyć na planszy po obrazku ze śrubkami. Otworzyły się drzwi i ... gram dalej. Mam lornetkę.
OdpowiedzUsuńzaczęłam grę ale niespodziewani goście...wracam i co widzę .? .. Olu dzięki za piękne komentarze .. witamy miło w naszym gronie i cieszymy się ... ❤ ❤ ❤
OdpowiedzUsuńwstawiając grę widziałam że łatwo nie będzie hahaaaa!
OdpowiedzUsuńHej lalka! Cieszę się, że się ktoś odezwał, bo nie jest łatwo. Dzięki za powitanie! Lecę dalej zastanawiać się co dalej :))
UsuńNa schodach w kilku miejscach, na płycie z windy są odniesienia do tych runów, które zniknęły wraz z otwartymi drzwiami, więc na razie nie wiem co dalej.
OdpowiedzUsuńzgodnie z rysunkiem w książce, pod lampą niedaleko smoka znalazłam drugą kulę. Pierwsza była gdzieś wyżej na poręczy schodów
OdpowiedzUsuńzastanawiaj się Olu hahaaa! w razie czego jesteś ku końcowi i będzie gdzie podpatrzeć ... ✿
OdpowiedzUsuńNie pamiętam gry, która dałaby mi tak w kość jak ta. Po ułożeniu dwóch srebrnych kulek we wgłębieniach niedaleko smoka pojawia się panel, na którym można zapalać światełka. Tu należy zastosować te wskazówki z liczbami- symbolami- chyba, bo próbowałam coś wklikiwać (kolejność biorę z kolejności zielonych książek, ale nic mi nie wychodzi. Potrzebuję pomocy. Gram w tę Rewelację już 3 godzinę.
OdpowiedzUsuńjuż dawno nie było tak świetnej gry.. przebija wszystkie, nawet te najlepsze hahaa! nales byłby w swoim żywiole ale żyje Kretą .. niech żałuje .. ja jeszcze hen daleko w tyle .. lecisz jak burza ...
UsuńHm, Kreta... takiemu to dobrze :) Ale my za to rozgryzamy grę jakiej dawno nie było!
UsuńWskazówki do podświetlanego panelu: 1. Na ścianie przy krętych schodach. 2. na schodach za wnęką z okrągłym otworem. 3. W notatniku z windy. 4. W kopule przed windą- trzeba użyć lornetki. Mam nadzieję, że żadnej nie przegapiłam. Może trzeba wklikać wszystkie od razu?
OdpowiedzUsuńPanel na kulki
UsuńMyślałam myślałam myślałam... Wpadłam na to, że to już nie może być kolejność książek. Tę kolejność podpowiadają te białe rysunki z książki i schodów. Trzeba z ich pomocą wydedukować gdzie się te symbole znajdują na podświetlanym panelu. I dopiero wtedy wklikać kod z symbolem klucza. zawołałam męża, ma chłop dla mnie cierpliwość :) Pomógł. Tu podaję gotową kolejność. Jak kto chce- proszę korzystać. Numery jak na klawiaturze telefonu: 12985
OdpowiedzUsuńRany znikł mi gdzieś jeden komentarz, ważny, więc powtarzam. Książki nie są kolejnością. Z białych rysunków w książce i na schodach dedukujemy miejsca na których są te symbole na podświetlanym panelu. Trzy rysunki rozrysowałam na dwóch kartkach, więc nie chce mi się teraz wyjaśniać, które symbole i dlaczego w tym miejscu- wybaczcie, Przepraszam lalka. Podaję gotowca- klikać jak numery na klawiaturze telefonu- 1#2#9#8#5#
OdpowiedzUsuńlalka!!!!!!!! Z tej gry się nie wychodzi!!!!!!!!! W tym czasie gdy my rozwiązujemy jeden poziom, autorzy produkują następny!!!!!!!!! Jestem w kolejnej lokacji. Gram dalej.
OdpowiedzUsuńteż mi się tak wydaje hahaaaa! .. ostatnio chyba ze 3 lata temu taka super gra była ale dwa dni ją mordowaliśmy ...
Usuńnie martw się i taj jestem w szoku .. tyle komentarzy już daaaawno nie było.. ja wstawię screeny ważniejsze .. już doleciałam do Ciebie mam te dwie kulki a białe kwadraciki rozrzucone na ścianie i schodach dają literkę Z - którą wklepałam w panelu .. muszę na chwilkę odejść bo stary wyje z głodu .. kolacji czas hahaaa!
OdpowiedzUsuńSmacznego!
UsuńW kolejnej lokacji zaczęłam do kodu z muszlami. Wystawka dużych skamieniałych muszli to podpowiedź do ustawiania muszli- klamek w szafce pod skamieniałą ważką. Ustawianie łatwe. Naprzemienne, zaczynamy od prawej muszli.
OdpowiedzUsuńNie wiem czy uda mi się ją dziś skończyć. Kręcę się całkiem bez celu po tej latarni czy wiatraku. Mam jakąś skrzynkę na kolorowy kod, kształtkę- 3, wtyczkę- uchwyt i wiatraczek. I nie wiem co dalej.
OdpowiedzUsuńto było takie proste- motyle są podpowiedzią do skrzynki w item- klucz
OdpowiedzUsuńŚwiat w tej lokacji się poszerza. Kolejne kroki są oczywiste. po ułożeniu ostatniego elementu kamiennej układanki wyświetla się kod do maszynki na dole szafki. Z niej kolejny wiatraczek
OdpowiedzUsuńRudy wiatraczek można zamontować na latarni. Jedna łopatka ma inny kształt. Trzeba to skojarzyć z podpowiedzią z tyłu skamieniałej ważki. A tego nowy zestaw symboli- liczb, ale nie wiem do czego.
OdpowiedzUsuńZaczynają mi umykać oczywistości :) Symbole z latarni wbijamy do szuflady pod motylami.
OdpowiedzUsuńZnaki z wiatraczka
UsuńCzarny skompletowany wiatrak na klatkę z ptakiem. Jego obroty wyświetlają białe i czarne. Zapamiętaj kolejność, ale na tablicy wbijaj je od prawej i jako pierwsze od góry biały czarny biały, następny są trzy czarne, potem posuwając się w prawo- biały biały czarny, następny biały czarny czarny i czarny biały biały są na początku.
OdpowiedzUsuńKwadraciki z ptaka
UsuńDo kolejnej zagadki trzeba skojarzyć zepsutą maszynkę, która pojawia się pod obrazem z białym kluczem i kod który wyświetla się na obrazie obok i pewnie trzeba to wbić do maszynki, która stoi naprzeciwko obok latarni, ale ja już mam dość. Resztę rozegram sobie jutro.
OdpowiedzUsuńCieszę się, że na was trafiłam.
dzięki anonimku za tyle pracy ❤ .. masa komentarzy i ja się cieszę baaardzo✿ ... postaram się dokończyć ją dzisiaj jak nie dorzucą dalszej części w trakcie hahaaaa!
OdpowiedzUsuńOla ! po takim wejściu smoka , po takim expose - kiedy wrócisz tu nie bądź już Anonimowy , bądź Olą !
OdpowiedzUsuńAle dałaś popis !!
Doskonała robota !
prawda ??? następny anonimku .. hahaaa! już nie wiem którego anomimka jak tytułować.. ale jak na pierwszy raz to ,, szapo ba ,,
OdpowiedzUsuńnie ciskaj kapeluszami , lalka
OdpowiedzUsuńgdzie ta Ola się chowała do tej pory ?
próbowałem za nią nadążyć ( anonimek) , czas nie pozwolił , ale szła jak tsunami !
taaaaaaa... już wszystko wiadomo hahaaa! dzięki wielkie za pomoc szapo ba
Usuńtak jak anomimek wspomniała - klapka w obrazek z czarnym kluczem a tam klapka do białego klucza - wyświetlają się znaki .. te znaki do maszynki obok za każdym razem zatwierdzamy lewym pokrętłem i musimy spamiętać położenie tego lewego przy każdym znaku a teraz musimy to przenieść na skrzyneczkę obok wiatraka
OdpowiedzUsuńa więc klikamy
OdpowiedzUsuńlewy 2x i 4 przycisk
lewy 3x i 1 przycisk
lewy 1x i 3 przycisk
lewy 1x i 1 przycisk
lewy 3x i 2 przycisk
łączymy te dwa elementy w item i mamy pilota którego wykorzystujemy na suficie nad kopułą
OdpowiedzUsuńna kopule kartka z kreskami
pod kopułą klikamy w znaki i mamy kolejność
w skrzynce z biały kluczem klikamy na lewe pokrętło
1x i przycisk
2x
1x
2x
2x
3x
kluczem otwieramy skrzynkę mamy tabliczkę do filarka przy windzie .. wsiadamy do niej i jedziemy na dół
OdpowiedzUsuńschodami w dół .. tam gdzie był smok jest zejście do piwnicy i widzę ciemność haha!
jest strzałka w prawo
zebrałam 3 kamienie które wsadziłam w otworki skrzynki
cofamy się do ciemnego pomieszczenia - na ścianie znak
OdpowiedzUsuńjeśli klikniemy w lupę kartki w item to zobaczymy znaki do kwadratów na ścianie
po wyklikaniu usuwa się nam ściana i mamy podpowiedź - strzałki
Znaki na ścianie
Usuńte strzałki są do kłódki ale patrzymy na nie od dołu
OdpowiedzUsuńa więc na godz - 6 - 3 - 7 - 5
kilofem rozbijamy pęknięty głaz - zielona kulka pasująca do skrzyni ale nie działa ..
włożyłam tą kulkę w znak na ścianie - klikamy i patrzymy kolejność wyświetlania się i tak klikamy
aby znak się zapełnił
zabieramy kulkę i teraz pasuje do skrzyni
z kilofa trzonkiem przekładamy wajchę
zbieramy kamienie + łańcuch do skrzyni i robimy obciążenie wajchy mamy światło
wracamy drabinką na górę i wkładamy w pusty otwór w drzwiach znak
w połowie schodów stawiamy laser i świecimy w znak
wylatuje ogromna kula
Klikanie znaku
UsuńTa gra nie ma końca ??? nie mam siły już późno .. uciekam lulać i jeszcze raz dziękuję za współpracę ❦
OdpowiedzUsuńNa drzwiach do ogrodu po lewej stronie są rozmazane znaki a dalej leży pierścionek. Zbieramy go haczykiem, który podnosimy z kratki w podłodze. Znali wbijamy do panelu. Krata się zasuwa, wkładamy pierścionek i wychodzimy... to nie ogród. Po prostu wychodzimy :)
OdpowiedzUsuńMiło mi usłyszeć tyle pochwał. Jesteście pierwsi, u których można całkiem swobodnie poszaleć :) Jestem w niebie!
dzięki .. nam też milo tym bardziej że w niepełnym składzie chwilowo to każda duszyczka cieszy hahaaa! ❤
UsuńWitaj miło Olu..cieszymy sie bardzo gdy Nam "duszyczek" przybywa...zapraszamy do stałego przebywania u Nas..tym bardziej że przez następne dni Nasza lalka będzie sierotką ...a po powrocie My będziemy sierotkami bo lalka będzie sie wczasować. Zabieramy ze soba lapka, jednak nie wiemy jaka będzie możliwość korzystania z netu .....pozdrawiamy serdecznie i buziaki ślemy .
UsuńAle muszę do pracy. Na razie podłożyłam jajko ptakowi. Mam łopatkę i musi wystarczyć do powrotu.
OdpowiedzUsuńMiłego dnia!
w ogrodzie mamy słupki z kranikami
OdpowiedzUsuńwitraże z czerwoną strzałką
sześcianiki w różnych miejscach ze strzałką i według tego liczba kliknięć w kamienny posążek - klucz
otwieramy następne pomieszczenie
w szufladzie stołu tabliczka ze znakami + gałka
na ścianie szafka - ustawiamy wskazówki według witraży - pompa włączona - fontanna ze smokiem działa
zabieramy konewkę i jajko
Posążęk + wskazówki
OdpowiedzUsuńW ustawianie zębów potworka trzeba się kierować tymi białymi wielokątami. Ale to żmudna zagadka. Trzeba dokładnie ustawić ząb wskazany przez strzałkę a nie podobnie położony. Prościej będzie jeśli ktoś kto nie poklikał mu tych zębów kliknie na pierwszy- 4 razy, na drugi- 5, trzeci- 3, czwarty- 10. Klucz.
OdpowiedzUsuńo jesteś, jak miło ... właśnie miałam podać liczbę kliknięć ale leciałam do przodu . i się zapomniałam ..
Usuńnabieramy wody do konewki i polewamy taki chodniczek z cegieł - podpowiedź - wzór do klikania w skrzyneczkę na stole - kartka do słupków z zaworkami - w jednym z nich jajko a jeden bez zaworku -> patrzymy na układ niebieskich kresek
OdpowiedzUsuńczerwony krzyżyk wskazuje miejsce gdzie kopać - mamy brakujący zawór
jeśli dobrze ustawimy zaworki to z kratki pod pod bramą dostaniemy buteleczkę a w niej żeton do rzutnika - tam patrzymy na ryby ich kształty które klikamy w skrzynkę przy wyjściu z pompowni - tam kulki z figurami które zalewamy wodą z konewki
OdpowiedzUsuńZa drzwiami w metalowej skrzynce na ścianie wskazówki. Ustawiamy je zgodnie z witrażami w ogrodzie. Należy przy tym zwrócić uwagę na kolory obramowań i porównać je z obramowaniami strzałek. Klikamy- góra- 3 razy, dół- 6, lewy- 1. Leje się woda, nabieramy jej do konewki.
OdpowiedzUsuńWitaj lalka! Jak dobrze, że jesteś. Ja niestety muszę przerwać ledwie zaczęłam. Ale na pewno już Was nie opuszczę. Popracuj a ja po powrocie skorzystam z tego co napiszesz :) Miłego dnia!
OdpowiedzUsuńDobrze mi u Was. już Was nie opuszczę. ola
Cieszymy się i to bardzo Olu .. miłego popołudnia również ❤
Usuńjajka dajemy obok kury a ona wskazuje nam miejsce suwaków które ustawiamy według tabliczki w szufladzie i wysokości kulek
OdpowiedzUsuńw drugiej szufladzie stołu pokrętło do pompy ( zapomniałam o kluczu do szuflady - był w skrzyni gdzie klikaliśmy ryby)
zakręcamy wodę
w jednym ze słupków z kranikami koło chodniczka na lewo - kostka wkładamy ją do panelu na ścianie .. mamy widok znaków
Suwaki
OdpowiedzUsuńw szafce niżej obcęgi
OdpowiedzUsuńodcinamy smokowi kostkę
wracamy do starego pomieszczenia gdzie wkładaliśmy pierścionek i dodajemy z kostki obrączkę - krata w gór
w regale nareszcie możemy odciąć śrubokręt
na panelu musimy tak połączyć znaki jakie mijaliśmy po drodze
znak - Yin Yang - nad schodami gdzie wisiał klucz - w piwnicy z kwadratów i fontanna ze smokiem ..
Tablica
OdpowiedzUsuńodkręcamy śrubokrętem panel na bramie , wkładamy pokrętło i wbijamy znaki z tablicy ...
OdpowiedzUsuńwychodzimy na piękna łąkę ..
cudna gra .. przekroczenie normy komentarzy...2 dni zajęcia .. nawet z grami dzisiaj słabiutko hahaaa! ❦
Nie wiem jak długo autor nad nią pracował, ale to była tytaniczna praca. Świetna gra. Niezapomniana! Warto było stracić dla niej te wszystkie godziny. Dziękuję za współpracę! Do miłego!
OdpowiedzUsuń