środa, 20 maja 2015

Elements

84 komentarze:

  1. Anonimowy16:58

    Szykuje się dobra zabawa. Trzeba wszystko obejść i obklikać. Pierwszy kod- Na półce stoją naczynia. zaglądamy im po spody- mają różne kształty podstaw- to kod do dolnej lewej szafki pod drewnianym ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:23

    Wolno idzie :) Kolejny kod- obraz z trójkątem, kołem i kwadratem, to podpowiedź do ułożenia tych figur w skrzynce na biurku. Teraz mam 4 figury. (jedna z nich trudna do odnalezienia była wewnątrz obrazu nad biurkiem, na ramie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:28

    Monety do skrzynki na stoliku obok sofy- klucz. Dobrze kliknąć drugi raz- skrzynka odda monety. Może się przydadzą. Klucz do sejfu z prawej strony sofy. Widać go przy pierwszym zbliżeniu na sofę. Stamtąd rysunek strzałki. Jest i dziurka. Jak się tam włoży trójkąt będzie podpowiedź do słoneczka, które jest nad drewnianym ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. anonimek17:38

    gonię Cię , ale dobrze że jesteś !
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:42

      witaj! Gra jest świetna!

      Usuń
  5. Anonimowy17:42

    Rany! jaka fajna! Więc... z sejfu karteczka ze strzałką. To podpowiedź, którą trzeba połączyć z obrazem pola szachowego. Rysunek strzałki wyobrazić sobie na polu szachowym i w takiej kolejności klikać przyciski (tylko te, które na szachownicy są czarne) na pudełku pod okrągłą lampą. Kolejna żarówka. Żarówka do lampki w szafce. Tam już jedną wcześniej wkręciłam. Podpowiedź do klikania przycisków na lampie- z lampy na biurku. Ale ta druga z szafy daje trochę w kość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:44

    po zmontowaniu ing i jang- klucz z otwartych drzwiczek i smok, ale na razie musi wystarczyć klucz. smok na później

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:50

    Znalazłam kolejny krzyżyk. Jest w widoku na drzwi, trzeba kliknąć w podłogę. Trochę jaśniejszy klepki. Najpierw będzie zbliżenie, potem już można to kliknięciem otworzyć- wtyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:52

    Co ja gadam, co ja gadam? Nie wtyczka tylko klucz- uchwyt do szafki pod okrągłą lampą. Tej, z której odpada uchwyt- kółko

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:57

    stoję. Butelka, książki z symbolami z monet i takimi, które powstają w skrzynce obok sofy z kombinacji tych monet. nie wiem co dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:07

    Coś robię nie tak. odtworzyłam symbole z książek z tych, które są na monetach. Niekiedy wrzucamy do skrzynki dwie, niekiedy trzy- ale nic się nie stało. Nadal nie wiem co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:24

    Wciąga! Obok zielonych książek stoi jedna brązowa! Nie zauważyłam jej wcześniej. Trzeba ją obracać cierpliwie tak długo aż ujawni z tyłu śrubki. Wtedy trzeba się z nią przejść do śrubokręta i odkręcić z niej ten pasek- kluczyk. Podpaliłam smoka, można go gasić. I co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:26

    Spaliłam sznurek na korkociągu i otworzyłam butelkę. Hm...

    OdpowiedzUsuń
  13. anonimek18:26

    a spróbuj te monety za obrazkiem ze śrubkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:31

      Chętnie! Ale wciąż nie mam śrubokręta, więc nie mogę odkręcić obrazka :(

      Usuń
  14. Anonimowy18:29

    wlałam wino do płaskiego naczynia obok ptaszka i mam podpowiedź do do szafy- mam miecz- nie miecz

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:35

    Tym dziwnym sztyletem- wskaźnikiem wyjęłam resztę kartki z szuflady i mam kod chyba do okrągłej lampy, ale na razie jeszcze nie wiem jak go użyć i co z tym śrubokrętem!!!

    A strona przy weryfikacji to już mnie nawet z jedzenia odpytuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18:44

    Trzeba wskaźnik- mieczyk położyć na kartkę z podpowiedzią do lampy. To co jest w załamaniach po stronie czarnej kropki to przyciski które gaszą lampę. To co jest w załamaniach po stronie słoneczka, to przyciski zapalające lampę. Trzeba je klikać zgodnie ze strzałką wskaźnika. Jak się dojdzie do końca- kliknąć prostokątny przycisk na lampie i ... klucz.

    anonimku- jesteś dalej niż ja? Jak odkręcić śrubki z obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  17. anonimek18:44

    śrubokręt jest w szafce na dole pod słoneczkiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:48

    Klucz do szuflady w szafie, z niej książka i zegarek. Teraz można zielone książki przestawiać. pewnie zegar podpowiada kolejność książek, ale jeszcze nie wiem jak.

    Czy tu jest ktoś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:50

    Wiem gdzie jest śrubokręt, ale nie mogę go oderwać

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:20

    Śrubokręta nie trzeba wyrywać z szafy. anonimek wiedział, ale nie powiedział :)). Otóż: zegarek podpowiada jak potraktować symbole z monet i książek. To są numery. Spójrzcie na zegarek. Tak wygląda 1,2, 3 i 9. Resztę trzeba sobie wykombinować z pomocą monet i maszynki do monet ze stolika koło sofy. Czyli np. wrzucamy do maszynki monetę z symbolem 3 i monetę z symbolem 1- w okienku pokazuje się jak wygląda 4. Itd. potem zgodnie z numerami - symbolami ustawiamy książki. Dziewiąta książka już stoi na miejscu, więc trzeba odszyfrować tylko numery 4,5,7 i 8. Naciskamy na "wajhę" i spada obrazek ze śrubkami. Z obrazkiem idziemy do śrubokręta i odkręcamy śrubki. Mamy kartkę z kwiatkiem. Siedzę już nad tą grą 2,5 godz. A to raczej nie koniec.

    Jestem tu nowa. Mam na imię ola.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19:30

    Kartkę podgrzałam na smoku. Pojawiły się symbole i to jak je trzeba ułożyć na planszy po obrazku ze śrubkami. Otworzyły się drzwi i ... gram dalej. Mam lornetkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. zaczęłam grę ale niespodziewani goście...wracam i co widzę .? .. Olu dzięki za piękne komentarze .. witamy miło w naszym gronie i cieszymy się ... ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. wstawiając grę widziałam że łatwo nie będzie hahaaaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:40

      Hej lalka! Cieszę się, że się ktoś odezwał, bo nie jest łatwo. Dzięki za powitanie! Lecę dalej zastanawiać się co dalej :))

      Usuń
  24. Anonimowy19:37

    Na schodach w kilku miejscach, na płycie z windy są odniesienia do tych runów, które zniknęły wraz z otwartymi drzwiami, więc na razie nie wiem co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19:47

    zgodnie z rysunkiem w książce, pod lampą niedaleko smoka znalazłam drugą kulę. Pierwsza była gdzieś wyżej na poręczy schodów

    OdpowiedzUsuń
  26. zastanawiaj się Olu hahaaa! w razie czego jesteś ku końcowi i będzie gdzie podpatrzeć ... ✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:02

    Nie pamiętam gry, która dałaby mi tak w kość jak ta. Po ułożeniu dwóch srebrnych kulek we wgłębieniach niedaleko smoka pojawia się panel, na którym można zapalać światełka. Tu należy zastosować te wskazówki z liczbami- symbolami- chyba, bo próbowałam coś wklikiwać (kolejność biorę z kolejności zielonych książek, ale nic mi nie wychodzi. Potrzebuję pomocy. Gram w tę Rewelację już 3 godzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno nie było tak świetnej gry.. przebija wszystkie, nawet te najlepsze hahaa! nales byłby w swoim żywiole ale żyje Kretą .. niech żałuje .. ja jeszcze hen daleko w tyle .. lecisz jak burza ...

      Usuń
    2. Anonimowy21:10

      Hm, Kreta... takiemu to dobrze :) Ale my za to rozgryzamy grę jakiej dawno nie było!

      Usuń
  28. Anonimowy20:08

    Wskazówki do podświetlanego panelu: 1. Na ścianie przy krętych schodach. 2. na schodach za wnęką z okrągłym otworem. 3. W notatniku z windy. 4. W kopule przed windą- trzeba użyć lornetki. Mam nadzieję, że żadnej nie przegapiłam. Może trzeba wklikać wszystkie od razu?

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:08

    Myślałam myślałam myślałam... Wpadłam na to, że to już nie może być kolejność książek. Tę kolejność podpowiadają te białe rysunki z książki i schodów. Trzeba z ich pomocą wydedukować gdzie się te symbole znajdują na podświetlanym panelu. I dopiero wtedy wklikać kod z symbolem klucza. zawołałam męża, ma chłop dla mnie cierpliwość :) Pomógł. Tu podaję gotową kolejność. Jak kto chce- proszę korzystać. Numery jak na klawiaturze telefonu: 12985

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21:15

    Rany znikł mi gdzieś jeden komentarz, ważny, więc powtarzam. Książki nie są kolejnością. Z białych rysunków w książce i na schodach dedukujemy miejsca na których są te symbole na podświetlanym panelu. Trzy rysunki rozrysowałam na dwóch kartkach, więc nie chce mi się teraz wyjaśniać, które symbole i dlaczego w tym miejscu- wybaczcie, Przepraszam lalka. Podaję gotowca- klikać jak numery na klawiaturze telefonu- 1#2#9#8#5#

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21:19

    lalka!!!!!!!! Z tej gry się nie wychodzi!!!!!!!!! W tym czasie gdy my rozwiązujemy jeden poziom, autorzy produkują następny!!!!!!!!! Jestem w kolejnej lokacji. Gram dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje hahaaaa! .. ostatnio chyba ze 3 lata temu taka super gra była ale dwa dni ją mordowaliśmy ...

      Usuń
  32. nie martw się i taj jestem w szoku .. tyle komentarzy już daaaawno nie było.. ja wstawię screeny ważniejsze .. już doleciałam do Ciebie mam te dwie kulki a białe kwadraciki rozrzucone na ścianie i schodach dają literkę Z - którą wklepałam w panelu .. muszę na chwilkę odejść bo stary wyje z głodu .. kolacji czas hahaaa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21:31

    W kolejnej lokacji zaczęłam do kodu z muszlami. Wystawka dużych skamieniałych muszli to podpowiedź do ustawiania muszli- klamek w szafce pod skamieniałą ważką. Ustawianie łatwe. Naprzemienne, zaczynamy od prawej muszli.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy21:44

    Nie wiem czy uda mi się ją dziś skończyć. Kręcę się całkiem bez celu po tej latarni czy wiatraku. Mam jakąś skrzynkę na kolorowy kod, kształtkę- 3, wtyczkę- uchwyt i wiatraczek. I nie wiem co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21:47

    to było takie proste- motyle są podpowiedzią do skrzynki w item- klucz

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21:55

    Świat w tej lokacji się poszerza. Kolejne kroki są oczywiste. po ułożeniu ostatniego elementu kamiennej układanki wyświetla się kod do maszynki na dole szafki. Z niej kolejny wiatraczek

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22:01

    Rudy wiatraczek można zamontować na latarni. Jedna łopatka ma inny kształt. Trzeba to skojarzyć z podpowiedzią z tyłu skamieniałej ważki. A tego nowy zestaw symboli- liczb, ale nie wiem do czego.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22:14

    Zaczynają mi umykać oczywistości :) Symbole z latarni wbijamy do szuflady pod motylami.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22:33

    Czarny skompletowany wiatrak na klatkę z ptakiem. Jego obroty wyświetlają białe i czarne. Zapamiętaj kolejność, ale na tablicy wbijaj je od prawej i jako pierwsze od góry biały czarny biały, następny są trzy czarne, potem posuwając się w prawo- biały biały czarny, następny biały czarny czarny i czarny biały biały są na początku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22:45

    Do kolejnej zagadki trzeba skojarzyć zepsutą maszynkę, która pojawia się pod obrazem z białym kluczem i kod który wyświetla się na obrazie obok i pewnie trzeba to wbić do maszynki, która stoi naprzeciwko obok latarni, ale ja już mam dość. Resztę rozegram sobie jutro.

    Cieszę się, że na was trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki anonimku za tyle pracy ❤ .. masa komentarzy i ja się cieszę baaardzo✿ ... postaram się dokończyć ją dzisiaj jak nie dorzucą dalszej części w trakcie hahaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy22:55

    Ola ! po takim wejściu smoka , po takim expose - kiedy wrócisz tu nie bądź już Anonimowy , bądź Olą !
    Ale dałaś popis !!
    Doskonała robota !

    OdpowiedzUsuń
  43. prawda ??? następny anonimku .. hahaaa! już nie wiem którego anomimka jak tytułować.. ale jak na pierwszy raz to ,, szapo ba ,,

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy23:14

    nie ciskaj kapeluszami , lalka
    gdzie ta Ola się chowała do tej pory ?
    próbowałem za nią nadążyć ( anonimek) , czas nie pozwolił , ale szła jak tsunami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaaa... już wszystko wiadomo hahaaa! dzięki wielkie za pomoc szapo ba

      Usuń
  45. tak jak anomimek wspomniała - klapka w obrazek z czarnym kluczem a tam klapka do białego klucza - wyświetlają się znaki .. te znaki do maszynki obok za każdym razem zatwierdzamy lewym pokrętłem i musimy spamiętać położenie tego lewego przy każdym znaku a teraz musimy to przenieść na skrzyneczkę obok wiatraka

    OdpowiedzUsuń
  46. a więc klikamy
    lewy 2x i 4 przycisk
    lewy 3x i 1 przycisk
    lewy 1x i 3 przycisk
    lewy 1x i 1 przycisk
    lewy 3x i 2 przycisk

    OdpowiedzUsuń
  47. łączymy te dwa elementy w item i mamy pilota którego wykorzystujemy na suficie nad kopułą
    na kopule kartka z kreskami
    pod kopułą klikamy w znaki i mamy kolejność
    w skrzynce z biały kluczem klikamy na lewe pokrętło
    1x i przycisk
    2x
    1x
    2x
    2x
    3x

    OdpowiedzUsuń
  48. kluczem otwieramy skrzynkę mamy tabliczkę do filarka przy windzie .. wsiadamy do niej i jedziemy na dół
    schodami w dół .. tam gdzie był smok jest zejście do piwnicy i widzę ciemność haha!
    jest strzałka w prawo
    zebrałam 3 kamienie które wsadziłam w otworki skrzynki

    OdpowiedzUsuń
  49. cofamy się do ciemnego pomieszczenia - na ścianie znak
    jeśli klikniemy w lupę kartki w item to zobaczymy znaki do kwadratów na ścianie
    po wyklikaniu usuwa się nam ściana i mamy podpowiedź - strzałki

    OdpowiedzUsuń
  50. te strzałki są do kłódki ale patrzymy na nie od dołu
    a więc na godz - 6 - 3 - 7 - 5
    kilofem rozbijamy pęknięty głaz - zielona kulka pasująca do skrzyni ale nie działa ..
    włożyłam tą kulkę w znak na ścianie - klikamy i patrzymy kolejność wyświetlania się i tak klikamy
    aby znak się zapełnił
    zabieramy kulkę i teraz pasuje do skrzyni
    z kilofa trzonkiem przekładamy wajchę
    zbieramy kamienie + łańcuch do skrzyni i robimy obciążenie wajchy mamy światło
    wracamy drabinką na górę i wkładamy w pusty otwór w drzwiach znak
    w połowie schodów stawiamy laser i świecimy w znak
    wylatuje ogromna kula

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta gra nie ma końca ??? nie mam siły już późno .. uciekam lulać i jeszcze raz dziękuję za współpracę ❦

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy06:27

    Na drzwiach do ogrodu po lewej stronie są rozmazane znaki a dalej leży pierścionek. Zbieramy go haczykiem, który podnosimy z kratki w podłodze. Znali wbijamy do panelu. Krata się zasuwa, wkładamy pierścionek i wychodzimy... to nie ogród. Po prostu wychodzimy :)

    Miło mi usłyszeć tyle pochwał. Jesteście pierwsi, u których można całkiem swobodnie poszaleć :) Jestem w niebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki .. nam też milo tym bardziej że w niepełnym składzie chwilowo to każda duszyczka cieszy hahaaa! ❤

      Usuń
    2. Witaj miło Olu..cieszymy sie bardzo gdy Nam "duszyczek" przybywa...zapraszamy do stałego przebywania u Nas..tym bardziej że przez następne dni Nasza lalka będzie sierotką ...a po powrocie My będziemy sierotkami bo lalka będzie sie wczasować. Zabieramy ze soba lapka, jednak nie wiemy jaka będzie możliwość korzystania z netu .....pozdrawiamy serdecznie i buziaki ślemy .

      Usuń
  53. Anonimowy06:35

    Ale muszę do pracy. Na razie podłożyłam jajko ptakowi. Mam łopatkę i musi wystarczyć do powrotu.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  54. w ogrodzie mamy słupki z kranikami
    witraże z czerwoną strzałką
    sześcianiki w różnych miejscach ze strzałką i według tego liczba kliknięć w kamienny posążek - klucz
    otwieramy następne pomieszczenie
    w szufladzie stołu tabliczka ze znakami + gałka
    na ścianie szafka - ustawiamy wskazówki według witraży - pompa włączona - fontanna ze smokiem działa
    zabieramy konewkę i jajko


    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy15:45

    W ustawianie zębów potworka trzeba się kierować tymi białymi wielokątami. Ale to żmudna zagadka. Trzeba dokładnie ustawić ząb wskazany przez strzałkę a nie podobnie położony. Prościej będzie jeśli ktoś kto nie poklikał mu tych zębów kliknie na pierwszy- 4 razy, na drugi- 5, trzeci- 3, czwarty- 10. Klucz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jesteś, jak miło ... właśnie miałam podać liczbę kliknięć ale leciałam do przodu . i się zapomniałam ..

      Usuń
  56. nabieramy wody do konewki i polewamy taki chodniczek z cegieł - podpowiedź - wzór do klikania w skrzyneczkę na stole - kartka do słupków z zaworkami - w jednym z nich jajko a jeden bez zaworku -> patrzymy na układ niebieskich kresek
    czerwony krzyżyk wskazuje miejsce gdzie kopać - mamy brakujący zawór

    OdpowiedzUsuń
  57. jeśli dobrze ustawimy zaworki to z kratki pod pod bramą dostaniemy buteleczkę a w niej żeton do rzutnika - tam patrzymy na ryby ich kształty które klikamy w skrzynkę przy wyjściu z pompowni - tam kulki z figurami które zalewamy wodą z konewki

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy16:03

    Za drzwiami w metalowej skrzynce na ścianie wskazówki. Ustawiamy je zgodnie z witrażami w ogrodzie. Należy przy tym zwrócić uwagę na kolory obramowań i porównać je z obramowaniami strzałek. Klikamy- góra- 3 razy, dół- 6, lewy- 1. Leje się woda, nabieramy jej do konewki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy16:06

    Witaj lalka! Jak dobrze, że jesteś. Ja niestety muszę przerwać ledwie zaczęłam. Ale na pewno już Was nie opuszczę. Popracuj a ja po powrocie skorzystam z tego co napiszesz :) Miłego dnia!

    Dobrze mi u Was. już Was nie opuszczę. ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się i to bardzo Olu .. miłego popołudnia również ❤

      Usuń
  60. jajka dajemy obok kury a ona wskazuje nam miejsce suwaków które ustawiamy według tabliczki w szufladzie i wysokości kulek
    w drugiej szufladzie stołu pokrętło do pompy ( zapomniałam o kluczu do szuflady - był w skrzyni gdzie klikaliśmy ryby)
    zakręcamy wodę
    w jednym ze słupków z kranikami koło chodniczka na lewo - kostka wkładamy ją do panelu na ścianie .. mamy widok znaków

    OdpowiedzUsuń
  61. w szafce niżej obcęgi
    odcinamy smokowi kostkę
    wracamy do starego pomieszczenia gdzie wkładaliśmy pierścionek i dodajemy z kostki obrączkę - krata w gór
    w regale nareszcie możemy odciąć śrubokręt
    na panelu musimy tak połączyć znaki jakie mijaliśmy po drodze
    znak - Yin Yang - nad schodami gdzie wisiał klucz - w piwnicy z kwadratów i fontanna ze smokiem ..

    OdpowiedzUsuń
  62. odkręcamy śrubokrętem panel na bramie , wkładamy pokrętło i wbijamy znaki z tablicy ...
    wychodzimy na piękna łąkę ..
    cudna gra .. przekroczenie normy komentarzy...2 dni zajęcia .. nawet z grami dzisiaj słabiutko hahaaa! ❦



    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy19:02

    Nie wiem jak długo autor nad nią pracował, ale to była tytaniczna praca. Świetna gra. Niezapomniana! Warto było stracić dla niej te wszystkie godziny. Dziękuję za współpracę! Do miłego!

    OdpowiedzUsuń