mam kość i z kostka jakieś pióra ???pióra pod drzwi gdzie plama - mamy cyfryustawiamy strzałki na 180- 270 - 90- 180 stopni -> 6 - 9 - 3 - 6w środku widnieje żółta plama na ścianie .. klikamy .. pająk - załatwiamy go kością -> kluczotwieramy drzwi gdzie plama na ziemi -> za beczkami drabinka po drodze mijamy drzwi z sześciokątem - widnieje - S drabiny używamy w pomieszczeniu z dziurą w ziemi pod drabiną deseczki na prawej ścianie zapalniczka deseczki na plastry miodu i układamy -S wracamy i napotykamy węża - sprawdzamy dziurę za drzwiami z plamą na ziemi na lewej ścianie moneta i data - 1890można teraz wejść do pokoju z sześciokątem w item odpalamy butelkę i na kostka do schowka z kodem wklepujemy datę z monety -> łom łomem rozbijamy zabite drzwi klucz ma wilkołak -> musimy ustawić drogę księżyca zaczynamy od białego i część czarnego z prawej - w połowie czarny i dalej część czarna z lewej - miecz nie walczymy z wilkołakiem tylko trafiamy go w serce i wychodzimy na piękny świat realny .. ❦❦❦
mam kość i z kostka jakieś pióra ???
OdpowiedzUsuńpióra pod drzwi gdzie plama - mamy cyfry
ustawiamy strzałki na 180- 270 - 90- 180 stopni -> 6 - 9 - 3 - 6
w środku widnieje żółta plama na ścianie .. klikamy .. pająk - załatwiamy go kością -> klucz
otwieramy drzwi gdzie plama na ziemi -> za beczkami drabinka
po drodze mijamy drzwi z sześciokątem - widnieje - S
drabiny używamy w pomieszczeniu z dziurą w ziemi
pod drabiną deseczki
na prawej ścianie zapalniczka
deseczki na plastry miodu i układamy -S
wracamy i napotykamy węża - sprawdzamy dziurę
za drzwiami z plamą na ziemi na lewej ścianie moneta i data - 1890
można teraz wejść do pokoju z sześciokątem
w item odpalamy butelkę i na kostka
do schowka z kodem wklepujemy datę z monety -> łom
łomem rozbijamy zabite drzwi
klucz ma wilkołak -> musimy ustawić drogę księżyca
zaczynamy od białego i część czarnego z prawej - w połowie czarny i dalej część czarna z lewej - miecz
nie walczymy z wilkołakiem tylko trafiamy go w serce i wychodzimy na piękny świat realny .. ❦❦❦