pod wycieraczką - klucz w szafce, na górze - interesują nas tylko zielone ksiązki z nich - kod do pudła, a w nim śrubokręt ten - do wietrznika -> mamy szczypce i kratę kratę - na schemat nad skrzynką -> kolejność klikania przycisków w dolnej szafce: ❑....4 7 10 ❑....5 6 ❑....1 2 3 8 9 -> klucz płaski do schowka w ścianie
narzędzia ( śrub.,szczypce i klucz ) - do skrzynki wyskakuje młotek NIE UDERZAMY BUTELEK ( albo przedtem zapisujemy grę :) ) ponownie można zabrać klucz i cążki ze skrzynki
dobra, nales odstawia popołudniową sjestę... więc jedziemy dalej : w skrzynce ze strzałkami naciskając prawą lub lewą odczytujemy kod ( mamy 10 powtórzeń ) kod - do szkatułki -> klucz do " Danger "
tam karteczka z notatką i kable cążkami przecinamy kable ( kolejność kolorów - z wycieraczki) wyciągamy z " naszego " wietrznika klucz w szklanej kuli
rozbijamy ją młotkiem ( teraz dopiero się przydaje ! ) klucz otwiera szafkę z panelem gasimy światło najazd myszką na obraz " BOOK " zapalamy światło wbijamy kod sruuuu - uciekamy !
pod wycieraczką - klucz
OdpowiedzUsuńw szafce, na górze - interesują nas tylko zielone ksiązki
z nich - kod do pudła, a w nim śrubokręt
ten - do wietrznika -> mamy szczypce i kratę
kratę - na schemat nad skrzynką -> kolejność klikania przycisków w dolnej szafce:
❑....4 7 10
❑....5 6
❑....1 2 3 8 9 -> klucz płaski do schowka w ścianie
narzędzia ( śrub.,szczypce i klucz ) - do skrzynki
OdpowiedzUsuńwyskakuje młotek
NIE UDERZAMY BUTELEK
( albo przedtem zapisujemy grę :) )
ponownie można zabrać klucz i cążki ze skrzynki
ups ! skleroza :D
OdpowiedzUsuńna półce z książkami gumka do wymazania zakreślonego obrazu
resztę - mam nadzieję - opisze nales ...
OdpowiedzUsuńmam przerwę w dyżurze haaaaaaaaaaaaaaa ;))
no, no , no .... proszę , proszę ...fiu fiu .... oniemiałem koko - super ! ..... i dzięki !
OdpowiedzUsuń...tylko się z wrażenia nie przewróć przed wyjściem, bo ...wylecisz w powietrze ;)))
OdpowiedzUsuńdobra, nales odstawia popołudniową sjestę...
OdpowiedzUsuńwięc jedziemy dalej :
w skrzynce ze strzałkami naciskając prawą lub lewą odczytujemy kod ( mamy 10 powtórzeń )
kod - do szkatułki -> klucz do " Danger "
tam karteczka z notatką i kable
cążkami przecinamy kable ( kolejność kolorów - z wycieraczki)
wyciągamy z " naszego " wietrznika klucz w szklanej kuli
rozbijamy ją młotkiem ( teraz dopiero się przydaje ! )
klucz otwiera szafkę z panelem
gasimy światło
najazd myszką na obraz " BOOK "
zapalamy światło
wbijamy kod
sruuuu - uciekamy !
* kod do szkatułki jest różny w każdej nowej grze
OdpowiedzUsuń