niedziela, 7 września 2014

Gen-Kan Classic


8 komentarzy:

  1. koko14:28

    pod wycieraczką - klucz
    w szafce, na górze - interesują nas tylko zielone ksiązki
    z nich - kod do pudła, a w nim śrubokręt
    ten - do wietrznika -> mamy szczypce i kratę
    kratę - na schemat nad skrzynką -> kolejność klikania przycisków w dolnej szafce:
    ❑....4 7 10
    ❑....5 6
    ❑....1 2 3 8 9 -> klucz płaski do schowka w ścianie

    OdpowiedzUsuń
  2. koko14:35

    narzędzia ( śrub.,szczypce i klucz ) - do skrzynki
    wyskakuje młotek
    NIE UDERZAMY BUTELEK
    ( albo przedtem zapisujemy grę :) )
    ponownie można zabrać klucz i cążki ze skrzynki

    OdpowiedzUsuń
  3. koko14:47

    ups ! skleroza :D
    na półce z książkami gumka do wymazania zakreślonego obrazu

    OdpowiedzUsuń
  4. koko14:56

    resztę - mam nadzieję - opisze nales ...
    mam przerwę w dyżurze haaaaaaaaaaaaaaa ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no , no .... proszę , proszę ...fiu fiu .... oniemiałem koko - super ! ..... i dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  6. koko15:24

    ...tylko się z wrażenia nie przewróć przed wyjściem, bo ...wylecisz w powietrze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. koko17:32

    dobra, nales odstawia popołudniową sjestę...
    więc jedziemy dalej :
    w skrzynce ze strzałkami naciskając prawą lub lewą odczytujemy kod ( mamy 10 powtórzeń )
    kod - do szkatułki -> klucz do " Danger "

    tam karteczka z notatką i kable
    cążkami przecinamy kable ( kolejność kolorów - z wycieraczki)
    wyciągamy z " naszego " wietrznika klucz w szklanej kuli

    rozbijamy ją młotkiem ( teraz dopiero się przydaje ! )
    klucz otwiera szafkę z panelem
    gasimy światło
    najazd myszką na obraz " BOOK "
    zapalamy światło
    wbijamy kod
    sruuuu - uciekamy !

    OdpowiedzUsuń
  8. koko17:35

    * kod do szkatułki jest różny w każdej nowej grze

    OdpowiedzUsuń