w szufladzie strzałka - w item przestawiamy ją w dół i idziemy do następnego pomieszczenia
za oknem ślimak z cyfrą -9 -> jak poczekamy spadnie piłeczka - liczymy na piłce kreski obracając ją -> to kod czerwony - niebieski -> z boku szuflady kartka z cyframi - 4 i 6
po drodze znajdujemy baterię
klepsydra wskazuje jak klikać w obraz
ślimak + pająk + kartka = kod za obrazem
żelaznego wilka łączymy z baterią i załatwiamy gostka
między drzwiami pokoju a tym z gostkiem klikamy w prawo jest lokacja z windą - klikamy na strzałki i zjeżdżamy w dół .. jak nie klikniemy to mamy piękny lot hahaaaa ! ✿✿
w szufladzie strzałka - w item przestawiamy ją w dół i idziemy do następnego pomieszczenia
OdpowiedzUsuńza oknem ślimak z cyfrą -9 -> jak poczekamy spadnie piłeczka - liczymy na piłce kreski obracając ją -> to kod czerwony - niebieski -> z boku szuflady kartka z cyframi - 4 i 6
po drodze znajdujemy baterię
klepsydra wskazuje jak klikać w obraz
ślimak + pająk + kartka = kod za obrazem
żelaznego wilka łączymy z baterią i załatwiamy gostka
między drzwiami pokoju a tym z gostkiem klikamy w prawo jest lokacja z windą - klikamy na strzałki i zjeżdżamy w dół .. jak nie klikniemy to mamy piękny lot hahaaaa ! ✿✿