środa, 1 stycznia 2014

Entokoni R


3 komentarze:

  1. na obrazie figury i cyfry .....zapamiętujemy wszystko !!!!!!!! kolory też !!!!!!!
    w szufladach podpowiedź do szafki koło drzwi ( od góry do dołu - z ostatniej szuflady czarne zrobią się białymi)
    dostajemy zasilacz
    na pólce figurowa podpowiedź do lodówki - figury zastępujemy odpowiadającymi cyframi -> czapka

    OdpowiedzUsuń
  2. ubieramy ją klęczącemu faciowi i gumką strzelamy go po dziób -> srebrny klucz
    nim otwieramy drzwi koło zegara ....szpara w ścianie
    odkrywamy lóżko
    podłączamy zasilacz
    pod półkami w szafce podpowiedź do szafy koło łóżka (kolory figur) -> glowa robota oraz podpowiedź do zegara ....za symbole podstawiamy cyfry i mamy godzinę , którą ustawiamy -> młotek
    nim rozwalamy szczelinę w ścianie
    za żabą kod do klikania w skrzynkę na półkach ( cyfry zamieniamy na figury) -> śrubokręt + podpowiedź
    śrubokrętem odkręcamy panel za żabą -> korpus robota
    w zlewie nogi robota

    OdpowiedzUsuń
  3. składamy robota w item
    kładziemy go na łóżko , na piersi kod (podpowiedź z pudełka na półkach) -> hahaha...otwiera się rozporek -> złoty klucz
    klucz do drzwi i ....normalny koniec
    zapisujemy grę !!!!!!!
    otwieramy drzwi i idziemy do obrazu
    za obrazem pieczątka
    nią klikamy w otwarte drzwi i mamy drugie zakończenie .......KONIEC
    super gra jak zwykle !

    OdpowiedzUsuń