podpowiedź do 1 kodu na drzwiczkach po prawej .... z każdej nazwy kolorowych obrazkow bierzemy pierwszą i ostatnią literę ....litery szeregujemy wg. odpowiadającym kolorem ramki kolorowymi kropkami ....z tak powstałego ciągu liter wybieramy kolejne wg. numerow z podpowiedzi ..... WD CR TE MN PH SY CE MC .....1,4,5,8 a więc WRTN -> śrubokręt
nim otwieramy żółtą szufladę -> parasolka nią ściągamy z okna w widoku obok (na prawo) klucz niebieski z lewej str. schodów otwieramy nim skrzynię -> lina łączymy ją w item z parasolką nią zza drzwi w widoku z bialą walizką wyciągamy czerwoną kulę
na pięterku podpowiedź do kodu ....różnica między liczbami to 3 więc błyskawicznie znajdujemy dwie brakujące -> dostajemy szczypce nad drzwiami na świeczniku zielona kula ...bierzemy ją za pomocą parasolki w ścianie ( na prawo od schodów ) niebieska kula (szczypce) oraz podpowiedź
na drzwiach szafki obok schodów miejsce na kule ....podane kolorowe cyfry to numery liter w alfabecie , szukamy odpowiadającym cyfrom liter i umieszczamy tam zgodnie z kolorem kule 2 to B ( czerwona kula) , 14 to N (niebieska) ,7 to G (zielona) -> kółka do wózka
dajemy kółka (koło białej walizki) i odsuwamy wózek.... otwieramy drzwi i bierzemy pistolet to zapalniczka , którą przepalamy linę od drzwi na pięterku za drzwiami karty i karta kartę dajemy do lewego panelu (obok otwartych drzwi po odkręceniu śrub) i uaktywnia nam się miejsce na kod (po prawej)
wartości kart czerwonych i czarnych ( cyfry to liczba 7i6=76 oraz 9i5=95) mnozymy i mamy kod , który wbijamy -> otwieracz do konserw nim otwieramy puszkę na stoliku (nad żółtą szuflada) -> kijek nim otwieramy czerwony kuferek -> pilnik pilnikiem piłujemy kijek w item nim otwieramy białą walizkę -> czerwony klucz
podpowiedź do 1 kodu na drzwiczkach po prawej ....
OdpowiedzUsuńz każdej nazwy kolorowych obrazkow bierzemy pierwszą i ostatnią literę ....litery szeregujemy wg. odpowiadającym kolorem ramki kolorowymi kropkami ....z tak powstałego ciągu liter wybieramy kolejne wg. numerow z podpowiedzi .....
WD CR TE MN PH SY CE MC .....1,4,5,8
a więc WRTN -> śrubokręt
nim otwieramy żółtą szufladę -> parasolka
OdpowiedzUsuńnią ściągamy z okna w widoku obok (na prawo) klucz niebieski
z lewej str. schodów otwieramy nim skrzynię -> lina
łączymy ją w item z parasolką
nią zza drzwi w widoku z bialą walizką wyciągamy czerwoną kulę
również ja za okiennicami na pięterku strącamy z dachu niebieską kulę
Usuńna pięterku podpowiedź do kodu ....różnica między liczbami to 3 więc błyskawicznie znajdujemy dwie brakujące -> dostajemy szczypce
OdpowiedzUsuńnad drzwiami na świeczniku zielona kula ...bierzemy ją za pomocą parasolki
w ścianie ( na prawo od schodów ) niebieska kula (szczypce) oraz podpowiedź
Screen do cyfr
Usuńna drzwiach szafki obok schodów miejsce na kule ....podane kolorowe cyfry to numery liter w alfabecie , szukamy odpowiadającym cyfrom liter i umieszczamy tam zgodnie z kolorem kule
OdpowiedzUsuń2 to B ( czerwona kula) , 14 to N (niebieska) ,7 to G (zielona) -> kółka do wózka
Ustawienie kul
Usuńdajemy kółka (koło białej walizki) i odsuwamy wózek....
OdpowiedzUsuńotwieramy drzwi i bierzemy pistolet
to zapalniczka , którą przepalamy linę od drzwi na pięterku
za drzwiami karty i karta
kartę dajemy do lewego panelu (obok otwartych drzwi po odkręceniu śrub) i uaktywnia nam się miejsce na kod (po prawej)
wartości kart czerwonych i czarnych ( cyfry to liczba 7i6=76 oraz 9i5=95) mnozymy i mamy kod , który wbijamy -> otwieracz do konserw
OdpowiedzUsuńnim otwieramy puszkę na stoliku (nad żółtą szuflada) -> kijek
nim otwieramy czerwony kuferek -> pilnik
pilnikiem piłujemy kijek w item
nim otwieramy białą walizkę -> czerwony klucz
nim otwieramy prawe drzwi z fioletową szachownicą i ..... koniec ufffffff.....
OdpowiedzUsuńA tak prawdę mówiąc , dzisiejszy gotmail dziwny a początek z tymi kolorami był ciężki do zrozumienia !
OdpowiedzUsuń