Gra bardzo długo przechodzi z jednego obrazu w drugi Liczby na ścianie do suwaków - ustawiamy + - +5 - 3 + 2 - 1 - 2 Drugi pokój - tu trzeba się wykazać refleksem i pobawić się cyframi
W wyrazie trzeba eliminować CTN - co daje nam - SELEIO - 537310 - ale odwrotnie cyfry jak pokazuje strzałka
Z kulek na ścianie N/S - wychodzi kod - ZIP CODE Kolory kulek to kod identyfikujący zdjęcia gdzie kolory w porównaniu do świec = z kierunkiem ruchu wskazówek zegara
Gra bardzo długo przechodzi z jednego obrazu w drugi
OdpowiedzUsuńLiczby na ścianie do suwaków - ustawiamy + -
+5
- 3
+ 2
- 1
- 2
Drugi pokój - tu trzeba się wykazać refleksem i pobawić się cyframi
W wyrazie trzeba eliminować CTN - co daje nam - SELEIO - 537310 - ale odwrotnie cyfry jak pokazuje strzałka
Z kulek na ścianie N/S - wychodzi kod - ZIP CODE
Kolory kulek to kod identyfikujący zdjęcia gdzie kolory w porównaniu do świec = z kierunkiem ruchu wskazówek zegara