Gra masakryczna ( chodzi o wytężanie gałek ocznych ) W pierwszej lokacji - nóż na kamieniach Sowie dajemy myszkę - dostajemy klucz Pozbierane krążki z cyframi na drzewie tam gdzie głaz Znaki na drzewie są podpowiedzią do kodu w ramce - patrzymy na strzałki robale są 1- pszczoła w drewnie pierwsza lokacja 2- niebieski z lewej strony mostku 3- biedronka na muchomorku po prawej 4 - na pniu gdzie grzybki z cyframi 5- na zbliżeniu ścieżki po lewej 6- niebieski z szufladki 7 - zielony - po wpisaniu kodu na kamieniach 8- tam gdzie muchomory ważka po lewej
Gra masakryczna ( chodzi o wytężanie gałek ocznych )
OdpowiedzUsuńW pierwszej lokacji - nóż na kamieniach
Sowie dajemy myszkę - dostajemy klucz
Pozbierane krążki z cyframi na drzewie tam gdzie głaz
Znaki na drzewie są podpowiedzią do kodu w ramce - patrzymy na strzałki
robale są
1- pszczoła w drewnie pierwsza lokacja
2- niebieski z lewej strony mostku
3- biedronka na muchomorku po prawej
4 - na pniu gdzie grzybki z cyframi
5- na zbliżeniu ścieżki po lewej
6- niebieski z szufladki
7 - zielony - po wpisaniu kodu na kamieniach
8- tam gdzie muchomory ważka po lewej
Kod 135 do grzybków z cyferkami - 1- drugiego nie ma to zero - 3 - czwartego nie ma to zero i piąty
OdpowiedzUsuńZ grzybków odcinamy zero i mamy kod koło domku
Liście są dość widoczne i nie chce mi się już wracać do gry
Figurki wkładamy tam gdzie liście w puste kółka
Do zegara w kółku ustawiamy godzinę z zegara z domku