środa, 30 października 2013

Evil Asylum

2 komentarze:

  1. AA- buteleczka na orbsy

    T- młotek - na ścianie kreski podpowiedź do kręcenia kół

    V - używamy święconej wody na ducha - NIEBIESKI GEM

    M- kręcimy kołami - BIAŁY GEM

    N- gwiazda - robimy zbliżenie - podpowiedź do fortepianu

    R - gramy - FIOLETOWY KLUCZ

    E - używamy młotka - śrubokręt

    G - śrubokrętem kratkę - CZERWONY KLUCZ

    C- szuflada - cyfry rzymskie - 26 - 9 - 29

    K- zegar - ustawiamy jak wskazywały cyfry rzymskie lewo - 26 Prawo - 9 lewo - 29 - ZIELONY KLUCZ

    D - książka - klikamy raniona tak jak prowadziła gwiazda - w środku - cyfry + CZARNY KLUCZ

    Y - przepychaczka

    A - przepychaczką - NIEBIESKI KLUCZ

    Przez - P - dostajemy się Q - łom

    U - wykorzystujemy krzyż - 3 drzwi - ŻÓŁTY GEM

    Y - używamy łom - ZŁOTY KLUCZ

    Z - skrzyneczka na znaki + różowe okulary i teraz wędrujemy z nimi po pokojach

    V- napis na ścianie - MENTAL - podstawiamy do książki - mamy kod do AA - 122879 - FIOLETOWY GEM

    OdpowiedzUsuń
  2. B- napis - URULUD - to kierunki strzałek
    C- strzałki - G- P- G-L-G-D - POMARAŃCZOWY GEM

    R - na pustym papierze widać znaki i literki - anagram LIGHTS

    Z - ustawiamy znaki pod anagram - CZERWONY GEM

    X - ZIELONY GEM w piachu

    Gemy wstawiamy po pokojach na ścianach

    OdpowiedzUsuń