✒ literki do strzałek ✒ kij łączymy z kilofem ✒ lina + magnes i ściągamy kotwicę to co znajdujemy wkładamy w mapę i możemy się przemieszczać ✒ kotwica z liną na balon - jeden kawałek liny w mapie ✒ do skrzynki cyfry z drogowskazu - wkładamy równowartość z bąbelków
✒ 231 do klikania w ryby ✒ łom do beczki ✒ korkociągiem wyciągamy korek z butelki ✒ kartka na ptaka - mamy piórko ✒ korek wkładamy tam gdzie pingwin - koło w maszynę gdzie balon mamy muchę do żarłocznego kwiatka gdzie pingwin
✒ na pniaczku w pierwszej lokacji rozpalamy ogień z liści i gałązki + kamienie - nie zapominamy zabrać palące drewienko które posłuży nam do stopienia kawałków lodu by nabrać wody do butelki ✒ tą wodę starcowi ✒ puszka dla eskimosa ✒ resztę przedmiotów rozprowadzamy i powinno być problemu w grze ...
✒ literki do strzałek
OdpowiedzUsuń✒ kij łączymy z kilofem
✒ lina + magnes i ściągamy kotwicę
to co znajdujemy wkładamy w mapę i możemy się przemieszczać
✒ kotwica z liną na balon - jeden kawałek liny w mapie
✒ do skrzynki cyfry z drogowskazu - wkładamy równowartość z bąbelków
✒ 231 do klikania w ryby
OdpowiedzUsuń✒ łom do beczki
✒ korkociągiem wyciągamy korek z butelki
✒ kartka na ptaka - mamy piórko
✒ korek wkładamy tam gdzie pingwin - koło w maszynę gdzie balon mamy muchę do żarłocznego kwiatka gdzie pingwin
✒ na pniaczku w pierwszej lokacji rozpalamy ogień z liści i gałązki + kamienie - nie zapominamy zabrać palące drewienko które posłuży nam do stopienia kawałków lodu by nabrać wody do butelki
OdpowiedzUsuń✒ tą wodę starcowi
✒ puszka dla eskimosa
✒ resztę przedmiotów rozprowadzamy i powinno być problemu w grze ...